شنبه 30 آبان 1394 / 08:19|کد خبر : 365|گروه : فرهنگي

فرمانده سپاه بانه با امام جمعه این شهر دیدار کرد

فرمانده سپاه بانه با امام جمعه این شهر دیدار کرد

به مناسبت هفته بسیج و همزمان با اولین روز از این هفته، فرمانده و مسئولین سپاه شهرستان بانه با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، فرمانده سپاه بانه در این دیدار ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: شجره طیبه بسیج در ایران متشکل از آحاد مردم است که از روی بصیرت و آگاهی شکل گرفته و اگر حضور بسیج و مردم در صحنه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب نبود قطعا توطئه های متعدد دشمن میتوانست انقلاب را به خطر بیاندازد.

در این دیدار ماموستا عبداله حیدری  امام جمعه شهرستان بانه نیز با اشاره به نقش پررنگ سپاه و بسیج در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان بانه گفت: امروزه به واقع شاهد جان فشانی فرزندان این مرز و بوم در نهاد مردمی بسیح هستیم که این نیروی عظیم مردمی علی رغم حفاظت و پاسداری از مرزهای کشور به مقابله با تهاجمات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن نیز می پردازند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اجرای مطلوب برنامه ها در مناسبت های مختلف سال ، بر اجرای مطلوب برنامه ها در هفته سیج  تاکید نکرد و افزود : امروزه سپاه پاسداران در تمامی عرصه ها جهادگونه عمل کرده و الگوی بی نظیر برای تمامی ملت های مستصعف دنیاست .

آرباباخبر: دیدار فرمانده سپاه بانه با  امام جمعه این شهر

آرباباخبر: دیدار فرمانده سپاه بانه با  امام جمعه این شهر



برچسب ها :

امام جمعه بانهفرمانده سپاه بانههفته بسیجدیدار

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی