پنجشنبه 22 اسفند 1398 / 07:13|کد خبر : 3672|گروه : اجتماعي

شهردار بانه :

مستاجران شهرداری بانه از پرداخت اجاره اسفند معاف شدند

مستاجران شهرداری بانه از پرداخت اجاره اسفند معاف شدند

شهردار بانه گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و به منظو کمک به کسبه و اصناف، کرایه اسفند ماه از مستاجران مغازه های شهرداری این شهر دریافت نمی شود.

به گزارش آربابا خبر، وریا وثوقی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور بر بازار بانه تاثیر منفی زیادی گذاشته است، اظهار داشت: بسیاری از مغازه داران پاساژها که اجاره نشین شهرداری هستند با توجه به رکود بازار توان پرداخت اجاره ندارد بر همین اساس شورای اسلامی و شهرداری تصمیم گرفتند اجاره اسفند ماه این افراد بخشیده شود.

 


وی اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا تمام امکان عمومی بانه شامل پارک ها، سرویس های بهداشتی و پایانه ها هر ۱۲ ساعت یک بار توسط نیروهای شهرداری با محلول مخصوص ضدعفونی و گندزدایی می شود.

 


وثوقی افزود: در راستای کمک به پرسنل بخش کرونای بیمارستان رازی بانه، شهرداری ۲۰۰ دست لباس ایزوله به آنها اهدا کرد همچنین ۱۰۰ میلیون ریال کمک نقدی نیز به کمپین هه نگاویک بو ژیان (تلاش برای زندگی) به جهت تهیه محلول ضدعفونی کننده و توزیع رایگان آن میان مردم اختصاص یافت.

 


وی یادآور شد: هشدارهای لازم مبنی بر در خانه ماندن به شهروندان داده شده و تعداد زیادی از بیلبوردهای سطح شهر نیز مزین به پیام های آموزشی در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شده و تمام راهکاری پیشگیری از طریق این تبلیغات به مردم ارائه می شود.


شهردار بانه تاکید کرد: به منظور رفاه حال شهروندان مهلت برخورداری از تخفیف عوارض شهرداری تا پایان اردیبهشت مال سال ۹۹ تمدید شد همچنین مصوب گردید تا در ۲ ماه نخست سال آینده بر اساس لایحه درآمدی سال ۹۸ فعالیت کنیم.


وی گفت: برای تهیه ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده کارکنان بخش حمل و نقل درون شهری نیز ۱۰۰ میلیون ریال هزینه کردیم.

 

انتهای پیام/



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی