سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 / 14:09|کد خبر : 3725|گروه : سياسي

پیام تبریک فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران

به گزارش آربابا خبر؛سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس باصدور پیامی دوم اردیبهشت سالروز سپاه پاسداران رابه سبز پوشان پرافتخار وحماسه ساز تبریک گفت

به گزارش آربابا خبر؛سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس باصدور پیامی دوم اردیبهشت سالروز سپاه پاسداران رابه سبز پوشان پرافتخار وحماسه ساز تبریک گفت

متن پیام به شرح ذیل می باشد

جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی شمار رزم آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدّس، در قالب وصف نمی‌گنجد.
 
پاسداری به معنای حراست و نگهداری است و در حقیقت پاسداری در انقلاب اسلامی ایران حرکتی بود برای رسیدن به شعار غلبه خون بر شمشیر.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.
 
بی تردید امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح به عنوان نماد مقاومت، جهاد مخلصانه و مظهر راستین مبارزه با تروریسم و جریانات انحرافی، با صلابت و اقتدار مثال زدنی به پشتوانه‌ای بزرگ برای این نظام و تکیه گاهی بزرگ برای مردم تبدیل شده است.
 
حضور مخلصانه سپاه و بسیج در حوادث غیرمترقبه‌ای همچون سیل و زلزله و سازماندهی گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم، نمونه‌هایی از کارنامه درخشان سپاه در این روزهاست و اخیرا نیز در بحران کرونا در عرصه سلامت با تمامی ظرفیت‌های خود، پرتوان‌تر از قبل به میدان آمده و در خط مقدم خدمت رسانی به مردم فهیم و انقلابی است.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران، تبریک و تهنیت عرض می‌کند.
 
امید است در سایه اتکاء به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب ایشان رهبر عظیم‌الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق باشد.
 
سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
 
انتهای پیام


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی