یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 / 05:21|کد خبر : 3751|گروه : فرهنگي

دیدار فرمانده سپاه شهرستان بانه با مدیر آموزش وپرورش

‍ دیدار فرمانده سپاه بانه با ریاست آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم

‍ دیدار فرمانده سپاه بانه با ریاست آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم

به گزارش آربابا خبر؛ صبح امروز فرمانده سپاه بانه به همراه معاون هماهنگ کننده با ریاست اداره آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم دیدار و گفتگو کرد

در این دیدار فرمانده سپاه بانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید انقلاب آیت الله دکتر مرتضی مطهری بیان کرد:روز معلم را خدمت تمام معلمان واساتید دلسوز شهرستان بانه تبریک عرض مینمایم و از تلاشهای معلمان در علم آموزی جامعه به ویژه در این مدت شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر می کنم.
 
ولادی افزود : مجموعه سپاه تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهد بست تا بتواند همچون گذشته در کنار آموزش و پرورش نقش خود را در شناسایی و رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و همچنین محرومیت زدایی انجام دهد.
 
در ادامه دیدار، خضری مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن تشکر از تبریک فرمانده سپاه بانه با تاکید به اینکه شغل معلمی جایگاه ویژه‌ای در سرنوشت آن مملکت دارد بیان داشت :در شرایط کنونی که دشمنان با تمام قوا جنگ نرم را علیه نوجوانان و جوانان ما آغاز کرده است معلمان نقش بسزایی در هدایت دانش آموزان دارند.
 
وی اضافه کرد: آینده روشن هر کشور در گرو تربیت نیروی انسانی و متعهد و متخصص است و این معلمان هستند که با روح تعهد به انقلاب اسلامی و  کشور عزیزمان ، تربیت چنین نسلی  را فراهم می آورد.
 
درپایان این دیدار ازطرف فرمانده سپاه بانه با اهدا گل ولوح تقدیر اززحمات ریاست وکارکنان ومعاونان این اداره تقدیر شد
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی