چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 / 01:46|کد خبر : 3761|گروه : سياسي

منتخب مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم:

شهادت نیروهای سپاه ضامن امنیت کردستان است

شهادت نیروهای سپاه ضامن امنیت کردستان است

بهزاد رحیمی منتخب مردم شهرستانهای سقز و بانه در مجلس بازدهم, گفت: هوشیاری و شجاعت رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان بومی در مناطق مرزی استان تضمین کننده امنیت کشور و مردم عزیزمان است و بدون شک مردم شهیدپرور استان کردستان قدردان رشادتها و فداکاری‌های فرزندان خود هستند.

 
بهزاد رحیمی در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر ؛ضمن محکومیت شهادت سه تن از پاسداران والامقام سپاه کردستان اظهار کرد: خبر شهادت مظلومانه سه تن از رزمندگان سپاه کردستان توسط عوامل ضد انقلاب مایه تاثر و تالم گردید.
 
 
 
وی افزود: هوشیاری و شجاعت رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان بومی در مناطق مرزی استان تضمین کننده امنیت کشور و مردم عزیزمان است و بدون شک مردم شهیدپرور استان کردستان قدردان رشادتها و فداکاری‌های فرزندان خود هستند.
 
 
 
 
 
وی در ادامه با بیان اینکه گمراهان دست‌نشانده باید بدانند که در مصادف با جمهوری اسلامی ایران هیچ جنایتی بی پاسخ نخواهد ماند, گفت: این اقدامات جنایتکارانه پیامی جز زبونی دشمنان و تداوم توطئه آفرینی استکبار جهانی و عوامل نشان‌دار آنها در منطقه نداشته و البته به لطف و مدد الهی و به برکت خون شهدای والامقام نتیجه‌ای جز وحدت و همدلی مردم عزیز ما را در پی نخواهد داشت.
 
 
 
 
 
رحیمی عروج ملکوتی سه تن از پاسداران سپاه بیت المقدس که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری جان شیرین خود را نثار نموده اند، محضر رهبر معظم انقلاب خانواده معظم و داغدیده این شهدای والامقام و بازماندگان مکرم و پرسنل فداکار سپاه پاسداران استان کردستان تسلیت عرض نمود و از خداوند منان علو درجات را برای شهدای والامقام مسئلت کرد.
 
 
انتهای پیام /


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی