چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 / 01:55|کد خبر : 3762|گروه : سياسي

فرمانده سپاه بانه

اقدامات تروریستی ضد انقلاب اراده جوانان در پاسداری از نظام را مصمم تر می کند

اقدامات تروریستی ضد انقلاب اراده جوانان در پاسداری از نظام را مصمم تر می کند

فرمانده سپاه بانه ضمن محکومیت شهادت سه رزمنده سپاه کردستان توسط عوامل ضد انقلاب اظهار کرد: اقدامات تروریستی که در پی آن سه تن از سپاهیان غیور و مدافع وطن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و موجب تألم و تأثر شدید مردم ایران واستان کردستان و این شهرستان شده است.

ولادی افزود:همکار وبرادر عزیزم سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی ظهر امروز در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه 2 نفر از رزمندگان غیور اسلام ،جعفر نظامپور و محمد شکری پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب، شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.
 
 
وی درادامه عنوان کرد: تروریست‌ها با کینه ی کوردلانه و بزدلانه و دست در دست شیطان بزرگ و هم‌پیمانان پست ان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد این بازی های کثیف شده اند که به خیال باطل خود در اقتدار و امنیت ایران اسلامی خدشه ای وارد کنند، اما به حول و قوه ی الهی این آرزو را به گور خواهند برد.
 
وی درادامه اضافه کرد: این اقدامات بزدلانه ذره ای در عزم و اراده پولادین ملت اسلامی و مردم شهیدپرور استان کردستان اثر نخواهد گذاشت و بیرق جهاد و شهادت و مبارزه با ظلم استکبار همچنان بیش از پیش بر افراشته باقی خواهد ماند و خون این شهیدان گواه اقتدار و عظمت حماسه‌سازان ایران اسلامی است.
 
ولادی در پایان ضمن محکومیت شهادت سه رزمنده عزیز سپاه کردستان بیان کرد :شهادت مظلومانه سه رزمنده پاسدار عزیز در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی جانشان را نثار کردند، محضر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری (دامت برکاته) خانواده معظم این  شهیدان والا مقام و پرسنل فداکار سپاه پاسداران استان کردستان و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند منان علو درجات را برای شهدای والامقام مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام /


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی