چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 / 21:16|کد خبر : 3766|گروه : اقتصادي

عالم برجسته اهل سنت: رزمایش کمک مومنانه بیانگر جایگاه رفیع سپاه و اعتماد عمومی به این نهاد است

ماموستا خدایی عالم برجسته اهل سنت با اشاره به آغاز مرحله دوم کمک مومنانه از روز شنبه, گفت: حضور خیرین در این طرح و حجم کمک هایی که به دست مردم می رسد بیانگر جایگاه رفیع سپاه نزد مردم و اعتماد عمومی به این نهاد است.

ماموستا خدایی عالم برجسته اهل سنت با اشاره به آغاز مرحله دوم کمک مومنانه از روز شنبه, گفت: حضور خیرین در این طرح و حجم کمک هایی که به دست مردم می رسد بیانگر جایگاه رفیع سپاه نزد مردم و اعتماد عمومی به این نهاد است.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر؛ ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام پر خیر و برکت رمضان با اشاره به آغاز اجرای مرحله دوم کمک مومنانه که قرار است از شنبه شروع شود, گفت: اجرای طرح بزرگ رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مرحله دوم با مشارکت خیرین و آحاد مختلف مردم توسط سپاه بیانگر جایگاه رفیع و اعتماد عمومی مردم به این نهاد مقدس است.

 
ماموستا خدایی ادامه داد: ایران اسلامی در مقابله با کرونا نسبت به خیلی از کشورها بهتر کار کرده، بنحوی که با کشورهای پیشرفته قابل مقایسه نیست و این اتفاق در سایه بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در اهمیت به راه افتادن رزمایش مواسات و اطاعت از ایشان از سوی اقشار مختلف مردم رخ داد.
 
 وی با اعلام اینکه مرحله اول این رزمایش در کرستان با بهترین شیوه ممکن انجام گرفت, اظهار کرد: در مرحله اول این رزمایش ۱۵ هزار و ۷۲۰ بسته معیشتی با هدف کمک رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند و با محوریت سپاه توزیع گردید.
 
وی با اشاره به اینکه به مناسبت میلاد امام حسن (ع) مرحله دوم رزمایش در سراسر کشور و به طبع در استان کردستان نیز اجرایی خواهد شد, ادامه داد: در مجموع در کل کشور ۷ میلیون بسته معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان با همت سپاه و لبیک به فرمان رهبری در بین مردم توزیع می‌شود، اکنون نیز تلاش سپاه و بسیج در خدمت رسانی در جهت کمک به مردم و آسیب دیدگان در قالب رزمایش کمک مومنانه ارزنده و قابل تقدیر است.
 
ماموستا خدایی در ادامه اضافه کرد: امروز نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن حضور در صحنه دفاع از امنیت و دفاع از کشور و خنثی سازی توطئه دشمنان در دیگر عرصه های مورد نیاز سازندگی کشور، آمادگی و فعالیت قابل توجهی دارند.
 
امام جمعه بانه در پایان ضمن قدردانی از همت مردم ولایتمدار بانه و خیرین عزیز یادآور شد: تا پایان  ماه مبارک رمضان "کمک مومنانه" ادامه خواهد داشت و بسته‌های حمایتی به صورت آبرومندانه در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی