پنجشنبه 1 خرداد 1399 / 22:30|کد خبر : 3775|گروه : سياسي

فرمانده سپاه شهرستان بانه؛

روز قدس مردم فضای مجازی را به صحنه دفاع فلسطین تبدیل می کنند

روز قدس مردم فضای مجازی را به صحنه دفاع فلسطین تبدیل می کنند

فرمانده سپاه بانه اظهار کرد: روز قدس امسال با توجه به فاصله گذاری اجتماعی به دلیل محدودیت ناشی از کرونا کاربران فضای مجازی به هجمه شدید علیه رژیم صهیونیستی خواهند پرداخت.

ولادی افزود: قدس قبله اول مسلمین و روز قدس مقدمه اضمحلال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است و در لبیک به اوامر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان باید با وجود همه محدودیت های پیشگیرانه بهداشتی به هرصورت ممکن ومجاز بویژه باحضور در فضای مجازی مثل همه سال های قبل  روز قدس را گرامی بداریم.

وی درادامه بیان کرد :روز قدس، نماد حریت، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی و تجلی فریادهای آزادی خواهانه و عدالت طلبانه مظلومان در برابر غاصبان، زورگویان و متجاوزان است. روز قدس روزی است که مومنان و مسلمانان روزه‌دار یک صدا ندای مظلومیت فلسطین اشغالی در برابر نظام جائر صهیونیسم را به گوش جهانیان می‌رسانند و هر سال پر شور تر از سال قبل، آزادیخواهان جهان و مسلمانان نقاط مختلف گیتی، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم نموده و با غریو الله اکبر ضرورت وحدت و بهم پیوستن صفوف مسلمین را مقابل دشمنان اسلام فریاد می زنند.

ولادی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خداجوی در ماه مبارک رمضان و بزرگداشت روز قدس از آحاد مردم ظلم ستیزی ایران اسلامی به ویژه سلسله جلیله روحانیت اساتید و دانشجویان گرامی وکاربران فضای مجازی ،خواهانم با حضور پرشور در فضای مجازی و نشر مطالب و عکس نوشته ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز قدس را زنده نگه داشته و حامی و یار و یاور مردم ستمدیده و مسلمان فلسطین باشیم.


انتهای پیام/



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی