جمعه 2 خرداد 1399 / 11:23|کد خبر : 3778|گروه : سياسي

منتخب مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم:

رژیم صهیونیستی آسیبی برای جهان و منطقه است

رژیم صهیونیستی آسیبی برای جهان و منطقه است

منتخب مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم، گفت: بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در برخورد با میلیون ها زن و کودک محاصره شده در غزه و محروم کردن آنها از کمک های انسانی و دارویی بر این باور رسیده است که این رژیم کودک‌کش،آسیبی برای جهان و منطقه است.

بهزاد رحیمی در گفتگو با خبرنگار آربابا، با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار نمود: موضوع روز قدس موضوع بسیار حساس و سرنوشت ساز در تاریخ کشور ما بوده و  پشتوانه اصلی جریان مقاومت، نه تنها حمایت های ملت ایران بلکه آحاد مردم در اقصی نقاط جهان است و باید این پشتوانه را حفظ نماییم تا آثار آن را به شکل های مختلف در جامعه جهانی مشاهده کنیم.
 
وی با بیان اینکه امسال راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا فقط در شهرهایی که وضعیت سفید دارند برگزار می‌شود، اظهار کرد: استفاده از فضای مجازی و ظرفیت‌های آن قطعا یکی از بهترین راه هایی است که می تواند تاثیری، به اندازه برپایی راهپیمایی یا حتی بیش از آن داشته باشد.
 
رحیمی در مورد حق و حقوق مردم مظلوم  فلسطین عنوان کرد: امروز جامعه جهانی بعد از فراگیر شدن بحران ویروس کرونا و مشاهده بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در برخورد با میلیون ها زن و کودک محاصره شده در غزه و محروم کردن آنها از کمک های انسانی و دارویی بر این باور رسیده است که این رژیم کودک‌کش،آسیبی برای جهان و منطقه است.
 
وی با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت بزرگ‌ترین حمایت نظام ما از جبهه مقاومت است، تاکید کرد: دفاع از مظلومان مقابله با استکبار، تولید امید و نشاط در بین مردم و جبهه مقاومت و تبعیت از آرمان های امام راحل (ره) در مورد اسرائیل از جمله راهبردهای ما محسوب می‌شود و امید است با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت شکل بگیرد.
 
انتهای پیام /


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی