چهارشنبه 7 خرداد 1399 / 17:10|کد خبر : 3782|گروه : سياسي

امام جمعه شهرستان بانه ؛

‍ ‍ نیروی انتظامی نماد امنیت کشور است /تحریم آمریکا علیه ناجا نشان‌گر کارآمدی بالای این نیرو در خدمت به امنیت و آرامش مردم

‍ ‍ نیروی انتظامی نماد امنیت کشور است /تحریم آمریکا علیه ناجا نشان‌گر کارآمدی بالای این نیرو در خدمت به امنیت و آرامش مردم

امام جمعه بانه در گفتگو با آرباباخبر ؛ با بیان اینکه نیروی انتظامی نماد امنیت کشور است گفت: تحریم آمریکا علیه ناجا نشانگر کارآمدی بالای این نیرو در خدمت به امنیت و آرامش مردم ایران است.

 
ماموستا خدایی با تاکید بر اینکه استکبار همواره در طول تاریخ مانع عزت و بزرگی جمهوری اسلامی ایران است افزود: امروز دشمن از تروریسم اقتصادی علیه ملت ایران استفاده کرده و با تحریم نهادها و فرماندهان خدوم وحدت و همدلی بین مردم و آنها را آماج قرار داده که ملت ایران با هوشیاری و با دشمن شناسی همانند همیشه به فرموده مقام معظم رهبری با سربلندی از این سختی‌ها عبور خواهند کرد و عزم مردم برای مبارزه با سیاست خصمانه استکبار بیشتر و مقاومت ادامه خواهد داشت.
 
 
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در کاهش آسیب های اجتماعی و هرج و مرج جان فشانی‌ میکند افزود: مبارزه با سوداگران مرگ، درگیری با سارقان و کشف و ضبط مواد مخدر واز طلاق، هم پاشیدگی خانواده‌ها جلوگیری می‌کند ،امنیت و انضباط اجتماعی، امنیت ادارات در گرو فعالیت پلیس قدرتمند و مقتدر قانونمدار است.
 
 
ماموستا خدایی در ادامه اضافه کرد: نمونه آشکار دشمنی آمریکا با ایران تحریم ها است ، تحریم هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته شد و نهادها و افراد مختلفی را تحریم کرد.
 
 
وی با بیان اینکه آنچه باعث سرافرازی یک ملت و زندگی عزتمندانه می‌شود روحیه استقامت است تصریح کرد: امروز همه مردم در اقصی نقاط کشور در امنیت زندگی می کنند، مدیون زحمات نیروی انتظامی، مخصوصاً شهدایی که هستی خویش را در راه امنیت فدا کرده‌اند هستند.
 
 
 
وی با اشاره بر اینکه امروز پلیس ایران رابطه صمیمی و مهربانی با شهروندان دارد اظهار کرد: میزان رضایت شهروندان از پلیس بسیار خوب و زبانزد است و آمریکا نمی خواهند که این اعتماد عمومی بین پلیس و مردم برقرار باشد لذا اقدام به تحریم نیروی انتظامی ایران کرده است.
 
 
امام جمعه بانه در پایان با اشاره به اقدام سال گذشته آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مورد حجمه قرار دادن این نهاد ولایی و انقلابی گفت: تمام مردم از اقشار مختلف همانگونه که سال گذشته شعار" من یک سپاهی هستم" را سر دادند و حمایت خود را از سپاه اعلام کردند ،در این مقطع زمانی نیز باید همان حمایت را از نیروی های خدوم و جان برکف و حافظان امنیت ناجا را داشته باشد تا دشمن مثل همیشه مایوس باقی بماند.
 
انتهای پیام /


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی