جمعه 9 خرداد 1399 / 16:52|کد خبر : 3783|گروه : سياسي

نماینده مجلس مردم سقز وبانه ؛

خروجی تحریم آمریکا، اتحاد مردم و اقتدار ناجا است

خروجی تحریم آمریکا، اتحاد مردم و اقتدار ناجا است

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی درگفتگو باکردتودی گفت: خروجی تحریم آمریکا اتحاد مردم و اقتدار ناجا است ، هدف آمریکا از تخریب نیروی انتظامی ایجاد ناامنی در کشور است ولی امنیت روز به روز در کشور بیشتر خواهد شد.

رحیمی ضمن ظالمانه دانستن تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکا اظهار کرد: تحریم ناجا به عنوان عامل مهم در تامین امنیت کشور ،عملی مستکبران است اما دشمنان با این اقدام و تحریم در واقع خواری و ذلت خود را نمایان کردند.
 
 
وی درادامه اضافه کرد :با توجه به اینکه پلیس وظیفه  ایجاد امنیت را بر عهده دارد، تحریم آن مقابله با امنیت  درونی کشورها و حقوق شهروندی و زیر پا گذاشتن حقوق کرامت انسانی است، این تحریم‌ها در حالی اتفاق افتاده که خود این کشورها در صورت مبارزه با عوامل پلیس سخت‌ترین برخوردها را خواهند داشت.
 
 
رحیمی با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا دیگر عنوان تبلیغاتی به خود گرفته است افزود: سران آمریکا می‌دانند که این اقداماتشان بی تاثیر است اما به تعبیر امام (ره) آمریکا همانند شیر پیری است که کاری از او ساخته نیست و تنها می خواهد اعلام وجود و حضور کند.
 
 
وی در پایان با اشاره به خدمت نیروهای ناجا در راه امنیت تاکید کرد: مردم در قبال این تحریم ها باید از خدمتگزاران امنیت بیش از بیش تجلیل کنند و با تقدیر از این اشخاص وظیفه انسانی، عقلی و شرعی خود را به جا بیاورند.
 
انتهای پیام /


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی