دوشنبه 2 آذر 1394 / 13:36|کد خبر : 379|گروه : سياسي

فرمانده سپاه بانه:

وضعیت امنیت در بانه مطلوب است/ امنیت پایدار مردمی در سایه وحدت امکان پذیراست

وضعیت امنیت در بانه مطلوب است/ امنیت پایدار مردمی در سایه وحدت امکان پذیراست

فرمانده سپاه بانه با بیان اینکه وضعیت امنیت در شهر مرزی بانه بسیار مطلوب است گفت: امنیت پایدار مردمی در سایه وحدت امکان پذیراست.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ یعقوب صفاری پیش از ظهر امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات شهرستان بانه که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، معاون فرماندار ، مسئولین ادارات، ماموستاهای آیینی و آحاد مردم این شهرستان در  سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج بعنوان بزرگترین نهاد مردمی است که در 5 آذر سال 1358 در سایه تدابیر و دور اندیشی های بنیانگذار کبیر انقلاب ، امام خمینی(ره) برای حراست و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه های دشمنان تشکیل شد.

وی افزود: بسیج از ابتدای تاریخ تشکیل تا به امروز با حضور در صحنه های مختلف، در مقابل انواع توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و توانسته در طول بیش از سی و شش سالی که از عمر انقلاب می گذرد به رسالت واقعی خود عمل کند.

صفاری،
وضعیت امنیت در شهر مرزی بانه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شهرستان مرزی بانه علی رغم داشتن بیش از 84 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق از امنیت پایدار مردمی برخوردار است.
 

فرمانده سپاه بانه داشتن وحدت بین مذاهب مختلف اسلامی،  حضور همیشکی مردم در صحنه ، داشتن بصیرت و قدرت تحلیل بالای مردم شهرستان از مسائل منطقه ای، هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی و همچنین تعامل و ارتباط گسترده در بین نهادهای دولتی شهرستان را از جمله عوامل موثر در این راستا برشمرد.

وی همچنین به نقش روحانیون و ماموستاهای آیینی در بصیرت افزایی مردم اشاره کرد و گفت: ماموستاهای آیینی با یستی از نفوذ کلامی که در بین مردم منطقه دارند در راستای آگاهسازی آنها از خطرات داعش و ترویج افکار و باورهای تکفیری و تاثیرات مخرب و سوء آن در جامعه استفاده کنند.



برچسب ها :

امنیتشهر مرزی بانهآرباباخبر بانهفرمانده سپاه بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی