یکشنبه 25 خرداد 1399 / 21:38|کد خبر : 3801|گروه : اجتماعي

فرمانده انتظامی کردستان ؛

گروگانگیری ۲ نوجوان بانه ای در فضای مجازی تکذیب شد.

گروگانگیری ۲ نوجوان بانه ای در فضای مجازی تکذیب شد.

فرمانده انتظامی کردستان انتشار خبری مبنی بر گروگانگیری دو نوجوان بانه ای در شبکه های معاند فضای مجازی را تکذیب کرد.

به گزارش آربابا خبر ،سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار کردتودی؛ در تشریح این خبر اظهار کرد :روز گذشته خبری مبنی بر گروگانگیری ۲ نوجوان بانه ای  توسط آدم رباها در شبکه‌های اجتماعی معاند در فضای مجازی منتشر شد.
 
 
وی با تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص جزئیات این خبر گفت: صبح روز دوشنبه نوزدهم خرداد ماه والدین ۲ نوجوان ۱۳ و ۱۵ ساله بانه ای با  مراجعه به ماموران انتظامی شهرستان اعلام کردند، فرزندانشان پس از فروختن لب تاپ، موتورسیکلت ،دوچرخه و تهیه مبلغی پول و برداشتن شناسنامه به مقصدی نامعلومی از منزل خارج شدند.
 
وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و هماهنگی با مراجع قضایی پیدایش آنان به صورت ویژه در دستور کار مامورین انتظامی قرار گرفت که در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد ،اقوام آنها در کشور ترکیه ساکن بوده و به صورت مداوم با این ۲نوجوان در ارتباط هستند.
 
این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود :با استفاده از روش های خاص پلیسی و راهنمایی خانواده نوجوانان مفقود شده مشخص شد آنان با عزیمت به یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی قصد خروج بدون مجوز از مرز را دارند.
 
سردار آزادی اظهار داشت: پس از مشخص شدن شهرستان مورد نظر از طریق خانواده شکات با همکاری مرتبطان محلی، محل اقامت آنان شناسایی وبه شهرستان بانه بازگردانده شدند.
 
فرمانده انتظامی کردستان در پایان با تاکید بر اینکه شهروندان به اخبار نادرست و کذب در فضای مجازی توجه نکنند خاطرنشان کرد: تلاش این انتظامی برای شناسایی و دستگیری تسهیل کنندگان خروج این گونه افراد از مرز ادامه دارد.
 
انتهای پیام /


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی