چهارشنبه 4 تیر 1399 / 23:13|کد خبر : 3826|گروه : اقتصادي

فرمانده سپاه شهرستان بانه؛

اهم اقدامات بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه در سال ۹۸

اهم اقدامات بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بانه در سال ۹۸

فرمانده سپاه شهرستان بانه گفت: ۲۳ واحد مسکن مددجویی در روستاهای این شهرستان به ارزش ریالی هرکدام ۴۵۰ میلیون ریال توسط بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه شهرستان بانه درسال ۹۸ افتتاح شد.

سرهنگ فرهاد ولادی درگفتگو باخبرنگار آربابا خبر؛ افزود: احداث دو پل بتنی در روستاهای بیلو و ساوان هر کدام به ارزش ریالی ۲۰۰ میلیون ریال توسط بسیج سازندگی و محرومیت زدایی، سپاه بانه درسال گذشته انجام شد.
 
وی با اشاره به پروژه های آبرسانی ،تسطیح وشن ریزی جاده ومرمت و بازسازی خانه محروم ، اظهار کرد: اعتباراتی که برای پروژه آبرسانی در چهار روستای سورین ،سبدلو  و ناوه  نوده به ارزش ریالی هر کدام ۱۵۰ میلیون ریال بوده و همچنین تسطیح و شن ریزی جاده دبیرستان شبانه روزی شوی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال و مرمت و بازسازی ۱۶ خانه محروم در سطح شهر و روستا به ارزش ریالی هر کدام ۵۰ میلیون ریال بوده است .
 
 
ولادی درادامه اقدامات بسیج سازندگی ومحرومیت زدایی ،سپاه شهرستان بانه درسال ۹۸ تشریح کرد: در بخش مرمت مسجد روستاهای دارینه ،بیلو، بازید کهنه، سارتکه ،  تاژان و مسجد حضرت فاطمه (س)که هر کدام به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیون ریال بوده است ،اقدام شد.
 
وی احداث سرویس بهداشتی مسجد روستای بیلو و و سوتو به ارزش ۵۲ میلیون ریال و مرمت و بازسازی و حسینیه خاتم الانبیاء شهرستان بانه به ارزش ریالی ۴۷۰ میلیون ریال و بر پایی دو نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در طول سال گذشته و افتتاح ۱۶ صندوق قرض الحسنه را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی و محرومیت زدایی،سپاه شهرستان بانه عنوان کرد.
 
وی اضافه کرد : درراستای تسهیل ازدواج جوانان نیز، اهدای ۷۷سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان بانه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال انجام گرفت.
 
ولادی درپایان خاطر نشان کرد :امروز مولفه مردم داری و مردم یاری جزء جدایی نا پذیر سپاه پاسداران است و پس از جنگ تحمیلی  و در دولت های مختلف با هر گرایش سیاسی سپاه در راستای محرومیت زدایی و کمک به مردم همواره کمر همت بسته  و به این سمت حرکت می کند.
 
انتهای پیام /


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی