یکشنبه 8 تیر 1399 / 07:25|کد خبر : 3834|گروه : اجتماعي

مسئول واحد ایتام اکرام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) بانه خبر داد؛

حمایت 1200 حامی از ایتام و محسنین بانه/ حامیان جدید ثبت نام کنند

حمایت 1200 حامی از ایتام و محسنین بانه/ حامیان جدید ثبت نام کنند

مسئول واحد ایتام اکرام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه طرح اکرام شالوده ای از مهر و محبت و عشق به ارزشهای والای الهی و انسانی است گفت : طرح های این نهاد با چنین اهدافی طراحی و اجرا می شوند،درواقع امکان ایجاد حمایت مستمر تا رسیدن خانوار و فرد به توانمندی ادامه دارد که این مهم سرلوحه برنامه‌های کمیته امداد است.

هیرو بلندهمت در گفتگو با خبرنگار  آربابا خبر ،  با اشاره به اینکه  ۱۲۰۰ نفر حامی جهت حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان در این طرح، ثبت نام کرده اند اظهار کرد : از این  تعداد حامیان ۸۰۰ نفر غیر بومی و ۴۰۰ نفر بومی (استانی شهرستانی) می باشند که هم اکنون از ایتام و فرزندان محسنین شهرستان بانه حمایت می کنند، که در طول سال علاوه بر کمک های ماهیانه، پیگیر سایر نیازهای فرزندان معنوی خود از قبیل جهیزیه ،تحصیلی ،مسکن، بهداشتی و غیره هستند.
 
 
 
وی افزود: این طرح شامل فرزندان یتیم یا افرادی که سرپرستشان در قید حیات است ولی به دلایلی همچون بیماری یا محکومیت در زندان و حتی بچه‌های طلاق وافرادی که توانایی مالی جهت مخارج زندگی را دارا نیستند میشود.
 
 
وی اقدامات خیرین را در سه ماه اخیر اینگونه تشریح کرد : توزیع ۵۰۰ بسته مواد غذایی در بین خانواده های ایتام و محسنین ، تجهیز وسایل خانگی ۳ خانوارو تهیه ۱۰ عدد گوشی برای دانش آموزان ازجمله اقدامات انجام شده است.
 
 
بلند همت در ادامه بیان کرد: در راستای استفاده از ظرفیت حامیان نیکوکار، خیران ،موسسات خیریه ارگانها ،مشترکان پر بازده ،صندوق های صدقات خانگی، کارگروه های جذب حامی در شهرستان تشکیل و برنامه‌ریزی و تهیه برنامه عملیاتی در دستور کار قرار دارد.
 
 
 وی اضافه کرد: به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت کارمندان رسمی و غیر رسمی ،ادارات سازمان ها، نهادها ،هر کارمند می تواند از طریق مراجعه به دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بانه یا ازطریق مراجعه به سایت اکرام ایتام ومحسنین به آدرسhttp://krs-ekram.ir حامی یک فرزند معنوی شود.
 
 
بلندهمت در پایان اظهار کرد: امیدواریم با جذب حامیان خیر در داخل و خارج از استان و خانواده شهدا ،طوایف معتمدان و رسانه‌ مجازی، نوشتاری ،دیداری، ظرفیت های شهرستان، مراکز نیکوکاری و ارتباط و تعامل با موسسات خیریه برای ارائه خدمات مناسب به فرزندان ایتام و محسنین در سطح شهرستان استفاده کنیم.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی