پنجشنبه 12 تیر 1399 / 17:28|کد خبر : 3839|گروه : سياسي

فرمانده سپاه  بیت المقدس کردستان با رئیس کل دادگستری استان دیدار کرد؛

سردار حسینی: مبارزه با مفاسد اقتصادی باید با جدیت در کردستان دنبال شود

سردار حسینی: مبارزه با مفاسد اقتصادی باید با جدیت در کردستان دنبال شود

 فرمانده سپاه بیت المقدس در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کردستان, گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از مباحثی است که باید با جدیت در استان کردستان مورد بررسی قرار گیرد و نباید اجازه داد فرد یا گروهی ، اموالی که متعلق به همه مردم است را به نام خود ببرند.

به گزارش آربابا خبر، سید صادق حسینی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس کل دادگستری استان کردستان دیدار کرد.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس ایتان کردستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، دکتر بهشتی را عالمی فرزانه و اندیشه وی را الگویی تمام عیار در جامعه امروز دانست و گفت: وجود دستگاه قضا و عدالت آن در صدور احکام قضایی زمینه ساز ایجاد جامعه سالم است.
 
وی هفته قوه قضائیه را فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا دانست و گفت: تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه که با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند وظیفه همه ما است.
 
سردار حسینی افزود: به لطف خدا قضات دادگستری استان  نسبت به حقوق مردم حساسیت خاصی داشته و این حساسیت ریشه در دادخواهی و حق‌طلبی آنان دارد.
 
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر گفت: آنچه در همه عرصه ها برای دستگاه قضایی مهم است یافتن حقیقت، حق خواهی، حق گرایی و ایستادن در مسیر حق است. 
 
فرمانده سپاه بیت المقدس افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از مباحثی است که باید با جدیت در استان کردستان مورد بررسی قرار گیرد و نباید اجازه داد فرد یا گروهی ، اموالی که متعلق به همه مردم است را به نام خود ببرند.
 


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی