جمعه 13 تیر 1399 / 08:50|کد خبر : 3840|گروه : سياسي

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با کردتودی عنوان کرد؛

آمریکا نماد ناقض حقوق بشر در دنیا است

آمریکا نماد ناقض حقوق بشر در دنیا است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تاریخ تحولات بین الملل نشان دهنده این امر است که آمریکا نه تنها نقض کننده حقوق سایر ملت هاست بلکه حقوق بشر آمریکایی برای خود مردم آمریکایی ها امری مز مضحک خنده آور است.

میثم الله مرادی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو باخبرنگار  آربابا خبر، با اشاره به ادعای ایالات متحده و بسیاری از کشورهای غربی در موضوع حقوق بشر مطرح کرد: واقعیت های دردآلود جامعه آمریکا که زیر مفاهیم حقوق بشری مخفی مانده در حال آشکار شدن است. آنها خود را  منشا آزادی و اقتدار ‌ حقوق بشر می دانستند؛اما همه این نمادها فرو ریخت ،سکوت برخی حکام جوامع غربی هم نشان از بی پایه بودن شعارهای حقوق بشری آن ها دارد.
 
 
وی افزود: نقض حقوق بشر و جنایت علیه بشریّت، جز لاینفک ساختار و کارکرد رژیم آمریکاست، کارنامه واشنگتن سیاهه‌ای از اعمال جنایتکارانه است که بی ­تردید خود بزرگترين ناقض حقوق ملت‌هاست، امروز دم از دفاع از حقوق انسان­‌ها مي‌­زنند در حالي‌كه خود حامی و پرورش ­دهنده تروريسم هستند.
 
 
الله مرادی تصریح کرد: صد هزار نفر با سوءمدیریت آمریکایی‌ها کشته شدند، حقوق اولیه انسان در آمریکا درحال نابودی است، اما حقوق‌دانان و داعیه‌داران حقوق بشر فریادی نمی‌زنند، امروز آمریکا به عنوان یک متهم در خصوص حقوق بشر در محاکم بین‌المللی باید محاکمه شود که چگونه است که حقوق بشر در این کشور نادیده گرفته می‌شود.
 
 
 وی کشتار، نژادپرستی، استثمار جهانی منفورترین دولت ناقض حقوق بشر را نمونه بارزی از تضییع حقوق ملت‌ها برشمرد و اظهار کرد: بازخوانی جنایات استکبار در حق مردم مظلوم ایران و بشریت سبب افشای چهره‌ی آمریکای واقعی و تقویت روحیة ظلم‌ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان و عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست‌ها خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی می‌شود
 
 
این عضو هیات علمی دانشگاه، در ادامه اضافه کرد : يكی از مهمترين حربه های آمريكایی ها و بازوهاي اجرايي آنها در ايران برای متوقف كردن حركت انقلاب اسلامي، جلوگيري از تكوين گفتمان و نظام فكري اسلامي بود، آنها در ابتدا براي اين كار دو مسير را دنبال كردند، اول، تقويت گفتمان ها و انديشه هاي التقاطي و دوم، حذف نخبگان فكري و فرهنگي جريان ساز اسلامي، ترور نافرجام رئيس جمهوري اسلامي ايران (مقام معظم رهبري) در ۶ تيرماه ۱۳۵۹ توسط گروه فرقان نمونه اي از اين اقدامات تروريستی به شمار می رود.
 
 
الله مرادی درپایان با اشاره به اینکه آمریکا به اهداف خود در ایران دست نیافته است گفت: با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی آمریکا تاکنون نتوانسته به اهداف خود دست یابد که نشان از عزت، اقتدار و شکوه بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران است.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی