سه شنبه 24 تیر 1399 / 10:21|کد خبر : 3849|گروه : سياسي

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

سپاه در تمامی مشکلات کنار مردم خواهد بود

سپاه در تمامی مشکلات کنار مردم خواهد بود

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه خدمتگذار مردم است و از بطن جامعه جوشیده و درتمامی  شرایط سخت در کنار مردم خواهد بود.

به گزارش آربابا خبر، سردار سید صادق حسینی در دیداری صمیمی در جمع مردم، بسیجیان، خانواده ایثارگران و شهیدان سلیمان پور و بهرامی در شهرستان بانه حضور به عمل آورد.
 
 
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان  با بیان اینکه شعار بسیج، «اقدام و عمل جهادی و کمک به  مردم است»، عنوان داشت: بسیج یکی از حامیان دستگاه‌های اجرایی است که این آمادگی و ظرفیت در درون بسیج وجود دارد تا با بهره‌گیری از آن بتواند مأموریت‌های خدمت‌رسانی به مردم را مطلوب‌تر انجام دهد.
 
وی در این دیدار اظهار داشت: سپاه نهادی انقلابی و برآمده از مردم است و همیشه در سختی‌ها مشکلات بعنوان پشتیبان و حامی این ملت  عمل  کرده است.
 
 
 
سردار حسینی با حضور در جمع مردم بانه و برسی مشکلات آنان عنوان داشت:  سپاه خدمتگذار مردم است و از بطن مردم جوشیده و در تمامی  شرایط سخت در کنار آنان خواهد بود.
 
سردار حسینی در ادامه  با خانواده شهیدان سلیمان پور و بهرامی دیدار کرد و افزود: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه سنگینی است، خانواده شهدا مایه افتخار جامعه و میراثدار انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند.
 
 فرمانده سپاه بیت المقدس در پایان با بیان اینکه شهادت درجه‌ای است که خداوند نصیب افرادی می‌کند که قابلیت آن را داشته باشند از خانواده  این دو شهید بزرگوار  تجلیل به عمل آورد.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی