دوشنبه 30 تیر 1399 / 12:38|کد خبر : 3862|گروه : اجتماعي

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان خبر داد؛

۱۵۴ هزار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند/ افزایش ۲۱هزار خانوار مددجوی جدید در دوران کرونا

۱۵۴ هزار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند/ افزایش ۲۱هزار خانوار مددجوی جدید در دوران کرونا

محمدرسول شیخی زاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از ارائه خدمات این نهاد انقلابی به ۱۵۴ هزار و ۸۴۰ نفر خبر داد.

محمدرسول شیخی زاده مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار آربابا خبر، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) یک نهاد انقلابی بوده و با ودیعت گرفتن از ارزش های انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور مشغول به خدمت رسانی است.
 
وی افزود: استان کردستان نیز همگام با دیگر استان های کشور از خدمات این نهاد بهره مند شده است و هم اکنون ۱۵۴ هزار و ۸۴۰ نفر در قالب ۷۴ هزار و ۲۳۵ خانوار تحت پوشش این نهاد هستند.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت های به عمل آمده و ارائه تسهیلات مختلف شاهد خودکفا شدن هزار و ۱۳۰ خانوار تحت پوشش در سال ۹۸ بودیم و این روند در سال جدید نیز با همتی مضاعف در حال اجراست.
 
شیخی زاده در ادامه سخنان خود افزود: متاسفانه طی چهار ماه اخیر با شیوع ویروس کرونا شاهد فشارهای اقتصادی و معیشتی بر اقشار ضعیف جامعه بودیم و این امر در استان کردستان نیز موجب صدماتی به خانوارها شد.
 
وی اعلام کرد: در این چهار ماه شیوع کرونا شاهد افزایش ۲۱ هزار خانوار جدید برای بهره مندی از خدمات حمایتی این نهاد بوده ایم.
 
شیخی زاده خاطرنشان کرد: این نهاد خدمت رسان با بسیج تمام امکانات و نیروها برای خدمت رسانی به نیازمندان تلاش می کند اما امیدواریم مردم نوع دوست کردستان نیز در این برهه زمانی با یاری نیازمندان جامعه در راستای تسکین دغدغه معیشتی تهی دستان همتی مضاعف داشته باشند.
 
انتهای پیام/


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی