چهارشنبه 1 مرداد 1399 / 10:57|کد خبر : 3864|گروه : علمي

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

استان کردستان با داشتن ظرفیت های علمی پتانسیل بالایی برای حل مشکلات پژوهشی کشور دارد

استان کردستان با داشتن ظرفیت های علمی پتانسیل بالایی برای حل مشکلات پژوهشی کشور دارد

سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: استان کردستان با داشتن ظرفیت های علمی و حضور نخبگان پتانسیل بالایی برای رفع نیازها و پاسخگویی و حل مشکلات علمی و پژوهشی سطح شهرستان، استان و حتی کشور را دارا می باشد.

به گزارش آربابا خبر،  رضا ولی بیگی معاون بسیج علمی پژوهشی سپاه بیت المقدس در اولین جلسه سیاست گذاری شورای جهاد علمی که صبح امروز در سنندج برگزار شد؛ به تشریح ساختار و بدنه این سازمان پرداخت و گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه بیت المقدس استان کردستان در پی رفع نیازهای علمی به ویژه بالا بردن سطح علمی و افزایش کیفیت علمی نخبگان تشکیل شده است.
 
 
 
وی در ادامه در توضیح ساختار سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه بیت المقدس عنوان کرد: هم اکنون این سازمان در تمامی نواحی سپاه با 6 پایگاه علمی فعال به صورت منسجم در حال فعالیت می باشند.
 
 
 
ولی بیگی گفت: یکی از اهداف کلان ما در حوزه دانش و پژوهش این است که توان الگو بخشی در جامعه را داشته باشیم تا بتوانیم نیروهایمان را که سرمایه اصلی هستند درست پرورش دهیم.
 
 
 
وی در ادامه افزود: ما به لحاظ نوع مأموریت و رسالت و ماهیتمان که پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است باید گفتمان بخشی کنیم و این فرصت را به جوانان بسیجی نخبه بدهیم تا بتوانند در جهت ارتقا علمی گام بر دارند.
 
 
 
معاون بسیج علمی پژوهشی سپاه بیت المقدس اظهار كرد: یکی از ارکان معاونت دانش و پژوهش نیازسنجی و اجرای پژوهشی در راستای بهبود اداره سازمان و مأموریت‌های سازمانی و تحقق اهداف در رده‌های مختلف است و باید به طور جدی بر روی کاربردی کردن نتایج و یافته‌های پژوهشی و تبدیل آن یافته‌ها به  آموزه یابی در این حوزه فعالیت داشت.
 
 
 
استان کردستان با داشتن ظرفیت های علمی پتانسیل بالایی برای حل مشکلات پژوهشی کشور دارد
 
 
 
در ادامه این جلسه سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن ابراز خرسندی از وجود و فعالیت سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری  سپاه بیت المقدس در کردستان، آمادگی کامل  این سازمان را برای برگزاری و اجرای برنامه های علمی اعلام نمود و تصریح کرد: استان کردستان با داشتن ظرفیت های علمی و حضور نخبگان پتانسیل بالایی برای رفع نیازها و پاسخگویی و حل مشکلات علمی و پژوهشی سطح شهرستان، استان و حتی کشور را دارا می باشد.
 
 
 
سردار حسینی همچنین از وجود امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری و اجرای برنامه های علمی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه بیت المقدس خبر داد و اذعان داشت : علم و دانش در دنیای امروز حرف اول را می زنند و کشورهایی که از توان بالا و علم جدیدتری بهره مند باشند، بالطبع از قدرت و نفوذ بیشتری در سطح منطقه و جهان برخوردار می باشند و همین موضوع این ضرورت را به وجود آورده تا بیش از پیش به مخترعین، مبتکرین، نخبگان و ایده پردازان در جمهوری اسلامی ایران پرداخته شود.
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی