جمعه 10 مرداد 1399 / 11:41|کد خبر : 3879|گروه : مذهبی

فرمانده سپاه شهرستان بانه؛

‍ پیام تبریک فرمانده سپاه بانه به مناسبت عید سعید قربان

‍ پیام تبریک فرمانده سپاه بانه به مناسبت عید سعید قربان

فرمانده سپاه شهرستان بانه طی پیامی عید سعید قربان را به تمامی مسلمانان و مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان بانه تبریگ گفت.

متن پیام بدین شرح است:

عید قربان، یادآور باشکوه ترین جلوه ایثار و تعبد در برابر خالق یکتا و موفق بیرون آمدن از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت خلیل الرحمن (ع) است که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم طاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی های خود در درگاه حق را به انسان ها آموخت و منشاء پاک ترین عید مسلمانان شد.


این روز، جلوه ای است از امتی یکپارچه، پویا و بالنده که همه ساله رساتر از گذشته دعوت اسلام را به عدالت و آزادگی، ایمان و پرهیزگاری، نیکی و پاکی فریاد می زند و احساس غرور، امید و اقتدار را در دل هر مسلمانی زنده می کند و آینده ای روشن را برای امت اسلامی بشارت می دهد. 


عید سعید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام عظمای ولایت و مسلمانان آزاده جهان، هموطنان عزیز و مردم شریف و متدین شهرستان بانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم ،امید است در عرفه با زدودن زنگار معصیت از قلب هایمان و در قربان با قربانی کردن همه نفسانیات و منیّات و تعلقات دنیوی، سر تسلیم در مقابل عزم و اراده الهی فرود آوریم و با اخلاص تمام، در کسب توفیقات الهی موفق و مؤید باشیم.


سرهنگ پاسدار فرهاد ولادی

فرمانده سپاه شهرستان بانه


انتهای پیام /



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی