چهارشنبه 4 آذر 1394 / 12:33|کد خبر : 391|گروه : اجتماعي

اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه به 85 نوعروس بی بضاعت در بانه + عکس

اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه به 85 نوعروس بی بضاعت در بانه + عکس

همزمان با ششمین روز از هفته بسیج به 85 نفر از نوعروس بی بضاعت و نیازمند شهرستان بانه کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ظهر امروز همزمان با ششمین روز از هفته بسیج طی مراسمی به 85 نفر از نوعروسان بی بضاعت و نیازمند شهرستان بانه کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد.

جلال خلیلی رئیس کمیته امداد شهرستان بانه و فرمانده پایگاه شهدای مظلوم حوزه ادارات سپاه این شهرستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر در این خصوص اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان بانه به روال سال های گذشت به بهانه های مختلف در مراسمات ملی مذهبی اقدام به اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه برای نوعروسان بی بضاعت و نیازمند مددجو می کند.
 

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از مددجویان در بحث ازدواج با پرداخت کمک هزینه ازدواج به آنها اجرایی و عملی می‌شود، افزود: این نهاد امسال نیز  با همکاری سپاه این شهرستان توانست همزمان با هفته بسیج و بمناسبت گرامیداشت این هفته به تعداد 85 نفر از این عزیزان کمک هزینه خرید جهیزیه به ازای  هر نفر  مبلغ 20 میلیون ریال هدیه کند.


سرهنگ یععقوب صفاری فرمانده سپاه بانه نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار آرباباخبر گفت: ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعات هر شخص در زندگی بوده و به همین علت رسیدگی به امور مددجویان در این خصوص یکی از اولویت‌ نهادهای حمایتی بویژه کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه
طرح پیوند آسمانی، یک طرح برای تهیه جهیزیه به منظور تسهیل در امر ازدواج جوانان نیازمند است افزود: چه بسا نوعروسان نیازمندی که با این کمک هزینه ها  توانسته اند مقداری از لوازم و مایحتاج اولیه مورد نیاز خود را برای شروع یک زندگی مشترگ و آغاز یک راه طولانی باهم شروع کنند.
آرباباخبر بانه: اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان

آرباباخبر بانه: اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان

آرباباخبر بانه: اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان


 



برچسب ها :

کمک هزینه خرید جهیزیهنوعروسان بی بضاعتآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی