جمعه 14 شهریور 1399 / 19:04|کد خبر : 3940|گروه : اجتماعي

مدیر آموزش وپرورش بانه ؛

‍ پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

‍ پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

به گزارش آربابا خبر ، اقبال صالحی ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه، به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و بازگشایی مراکز تعلیم و تربیت پیامی صادرکرد.

متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
«ن و القلم و مایسطرون»
 
 
شهریوری شدن بهار تعلیم تربیت به دلیل حضور یک مهمان ناخوانده و در یک شرایط خاص، دست به دست هم داده اند تا امسال شاهد تصویری خاص تر از همیشه برای یک شروع متفاوت باشیم. اما آن چه مسلم است این که اراده ی پولادین سیستم تعلیم و تربیت متشکل از دانش آموزان و معلمان می خواهد ثابت کند که پروسه معرفت اندوزی فارغ از هر شرایطی به نوعی جوهر وجودی و خواست همیشگی بشر بوده و خواهد بود. 
 
همشهریان گرانقدر ؛
سال تحصیلی جدید ، به نوعی آزمودن حس مشارکت همگانی در شرایط خاص است و در این میان تک به تک افراد جامعه همچون تار و پود یک نقش زیبا در کالبد مشارکت مدنی می بایست انجام وظیفه نمایند.
 
آموزش و پرورش بانه با همکاری و همفکری صاحب نظران و ساعت ها و روزها کار کارشناسی ،تمامی تلاش خود را برای ایمن ساختن حضور دانش آموزان و کادر خود، در زمان حضور در محیط مدرسه انجام داده تا بتوانیم همزمان با انجام پروسه آموزش درصد خطر آفرینی را به حداقل برسانیم . اما این مهم با مشارکت حداکثری خانواده ها و دستگاه های اجرایی علی الخصوص بهداشت و درمان می تواند خروجی با کیفیت تر و مطمئن تری داشته باشد. 
 
لذا بدین وسیله ضمن تبریک سال تحصیلی جدید که همانا سرآغاز قدم زدن بر جاده های معرفت اندوزی به واسطه یادگیری علم و دانش است ، از یکایک همشهریان دلسوز می خواهم که در این پویش همگانی برای تحقق شعار (( آموزش تعطیل شدنی نیست)) وظایف خود را به عنوان یک شهروند مسئولیت پذیر به درستی انجام داده تا همه با هم، سر بلند از این شرایط عبور نموده و به یاری باری تعالی شاهد عادی شدن وضعیت در آینده ی نزدیک باشیم . 
 
 
                    اقبال صالحی 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه
 
انتهای پیام/


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی