پنجشنبه 5 آذر 1394 / 13:40|کد خبر : 395|گروه : فرهنگي

فرمانده سپاه بانه:

انعطاف پذیری و همسویی بسیج با مقتضیات زمان از ویژگی های مهم بسیج است

انعطاف پذیری و همسویی بسیج با مقتضیات زمان از  ویژگی های مهم بسیج است

فرمانده سپاه بانه در اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان گفت: انعطاف پذیری بسیج ، همسویی و انطباق آن با مقتضیات زمان از مهمترین ویژگی های تشکل بسیج است.

به گزارش آرباباخبر، سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه بانه صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان این شهرستان که بمناسبت گرامیداشت 5 آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سپاه بانه برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک مفهوم گسترده و وسیع است که از بطن مردم و برای خود مردم توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در 5 آذر سال 1358 برای مقابله با تهدیدات دشمن پی ریزی شد.
 

 وی با اشاره به برهه های مختلف تاریخی در طول انقلاب افزود: بسیج از تاریخ تشکیل  تا به امروز با حضورش در میادین مختلف به رسالت ذاتی خود که همان نگهداری و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن بوده به بهترین وجه عمل کرده است.
 

صفاری، انعطاف پذیری بسیج و همسویی بسیج و انطباق آن با مقتضیات زمان را دو  ویژگی مهم  تشکل بسیج عنوان کرد و گفت: انعطاف پذیری بسیج یعنی خشک نبودن و تطبیق پذیری آن با شرایط روز انقلاب را در طول این سی و شش سال از مهم ترین ویژگی های بسیج برشمرد.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: واژه بسیج یک کلمه انحصاری و صرف نیست بلکه بسیج مشمول تمام افراد از جمله نظامیان، دانش آموزان، دانشگاهیان و غیره اقشار جامعه استکه برای به کمال رساندن کشورمان گرد هم آمدند و در همه‌ میدان‌ها شجاعانه و فداکارانه در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور و نظام اسلامی حضوری پررنگ دارند.  


 وی با اشاره به حضور مردم بانه در بسیج  و برنامه های آن گفت: امروز بالغ بر 25 هزار شهروند بانه ای بصورت فعال در بسیج حضور دارند و در تمامی برنامه های این سازمان مردمی حضوری گسترده و فعال دارند.

صفاری با اشاره به تداوم توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد، مادامیکه انقلاب و حکومت اسلامی در این کشور جریان دارد دشمنی استکبار و غرب نیز با ملت ایران در جریان است که بر این اساس امروز بسیج در دو عرصه‌ فرهنگی و اجتماعی نیز باید همراه ملت باشد و به عنوان پیشتاز موضوعات فرهنگی و اجتماعی حرکات سازمان یافته انجام دهد.



برچسب ها :

فرمانده سپاه بانهبسیجآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی