چهارشنبه 19 شهریور 1399 / 11:34|کد خبر : 3957|گروه : ورزشی

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی؛

لازمه توسعه ورزش کردستان افزایش زیرساختهای آن است

لازمه توسعه ورزش کردستان افزایش زیرساختهای آن است

بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در سلامت جامعه گفت: وجود فضای ورزشی در مناطق شهری و روستاها از نیازمندی‌های جامعه و لازمه توسعه این حوزه در استان کردستان است.

به گزارش آربابا خبر ، بهزاد رحیمی نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه، اظهار داشت: شهرستان، ظرفیت برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را دارد و امیدواریم با تلاش و رایزنی با وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه بتوانیم احداث هتل ورزش را به سرانجام برسانیم.
 
 
 
وی با اشاره به جلسه ای که با وزیر ورزش و جوانان داشته است، افزود: امید است با پیگیری و رایزنی بیشتر بتوانیم اماکن ورزشی در حال احداث را به پایان برسانیم و همچنین برای توسعه اماکن در مناطق حاشیه شهر و روستاها و دیگر نیازمندی‌های مطرح شده ورزشی اقدام کنیم.
 
 
 
 
 
رحیمی به اهمیت و اتمام طرح های در دست اقدام به ویژه هتل ورزش که از مهمترین مطالبات جامعه ورزشی سقز است اشاره کرد و یادآور شد: برای حمایت مالی از قهرمانان، کمک مالی به هیات‌های ورزشی و به روز کردن تجهیزات آنان تلاش خواهیم کرد.
 
 
 
 
 
رییس اداره ورزش و جوانان سقز نیز گفت: ۴۰ هیات ورزشی آقایان، ۲۳ هیات بانوان و ۱۴ هزار ورزشکار سازمان یافته، بیش از ۵۰۰ پیشکسوت ورزشی، ۸۰۰ مربی کارت دار، ۱۸۰ رشته ورزشی و ۲۵ سالن ورزشی دولتی و ۶۷ باشگاه خصوصی است.
 
 
 
 
 
فرزاد خاکی تاکید کرد: سقز دارای ۲۶۰ قهرمان در عرصه ملی و بین المللی و جهانی و آسیایی است که این آمار در سطح استان بسیار قابل توجه است.
 
 
 
 
 
وی به طرح های عمرانی ورزشی در حال ساخت و همچنین در مرحله اتمام که نیاز به همت و حمایت مسوولین جهت اتمام و بهره برداری آن داریم اشاره کرد و گفت: هتل ورزش، سالن سقف بلند شهر صاحب، زمین چمن مصنوعی بلوار تربیت و سالن ورزشی ایرانخوه آماده بهره برداری است.
 
 
 
 
 
خاکی، احداث سالن‌های تخصصی جهت قهرمان پروری (خانه بدمینتون، تنیس خاکی، سالن والیبال)، ایجاد پایگاه قهرمانی، پیست دوچرخه سواری، جاده تندرستی، پیست تارتان استاندارد در مجموعه شهید کاظمی، سالن‌های ورزشی در روستاها ایجاد فضاهای ورزشی اختصاصی در پارک‌ها و بوستان‌ها، پیست اتومبیلرانی در بخش سرعت، احداث اماکن ورزشی در حاشیه شهر را نیازمندی های این شهرستان برشمرد.
 
 
 
 
 
سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی