جمعه 2 آبان 1399 / 08:24|کد خبر : 3976|گروه : اجتماعي

بازدید سرزده نماینده مجلس از بخش کرونایی بیمارستان رازی بانه

تامین کپسولهای اکسیژن در شرایط بحرانی کرونا در اولویت قرار دارد

تامین کپسولهای اکسیژن در شرایط بحرانی کرونا در اولویت قرار دارد

در بازدید میدانی بهزاد رحیمی نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان رازی بانه بر ضرورت رسیدگی به وضعیت درمان بیماران و سلامت کادر پزشکی و درمانی و تامین کپسولهای اکسیژن در شرایط بحرانی کرونا تاکید شد.

به گزارش خبرنگار آربابا خبر، بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز ضمن بازدید از بیمارستان رازی و عیادت از بیماران کرونایی, از زحمات کادر درمان تقدیر و تشکر کرد و از بخش‌های مختلف بیمارستان رازی از جمله بستری بیماران کرونایی بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت بخش‌های مختلف آن قرار گرفتند و در گفتگویی با کادر درمانی خط مقدم مقابله با کرونا ، از نزدیک درباره مسائل و مشکلات آنها صحبت نمودند
 
وی افزود: هم اکنون مشکلی از نظر مالی برای تامین دستگاه اکسیژن‌ساز داریم و مشکل دیگر در این زمینه ظرفیت شرکت‌های اکسیژن ساز در کشور است که تعداد آنها معدود است به همین خاطر در تحویل این کپسول ها با تاخیر مواجه شده‌ایم و حتی در بسیاری از موارد بیمارستانها پول را پرداخت کرده‌اند و منتظر تحویل از سوی شرکت‌های تولید کننده هستند.
 
رحیمی با اشاره به اینکه وجود اکسیژن برای بیماران کرونایی حائز اهمیت و حیاتی است، عنوان کرد: باتوجه به افزایش مبتلایان کرونا به شدت با کمبود اکسیژن مورد نیاز مواجه‌ بودیم و با پیگیری های مستمر همه توان خود را برای تهیه کپسول اکسیژن به کارگرفتیم و قطعا این مشکل نیز حل خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه کادر درمانی بسیار تاثیرگذار هستند اظهار کرد: موثرترین عامل درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ کادر درمانی است نه دارو و هر چه کادر درمانی مهارت و تجربه بیشتری داشته باشند احتمال نجات بیمار افزایش می‌یابد.
 
رحیمی با بیان اینکه کرونا بیماری کشنده‌ای است ادامه داد: بیمارانی که بر اثر کرونا فوت می‌کنند بیشتر کسانی هستند که دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند یا دیر مراجعه کرده‌اند البته موارد بسیاری هم داشته‌ایم که بیمار کرونایی با شرایط حاد در آی. سی.یو بستری شده ولی با رسیدگی و مراقبت‌های انجام شده از دستگاه جدا شده و بهبود یافته است.
 
وی همراهی و همدلی بین مردم را ضروری دانست و گفت: امروز که در صف مبارزه با کرونا قرار داریم، اگر کسی بخواهد فضایی التهاب آمیز  در جامعه ایجاد کند، باید بداند که دانسته یا ندانسته، با مردم دشمنی کرده است.
 
رحیمی گفت: از مردم خواهش می کنیم با یک رفتار مناسب اجتماعی با فاصله گذاری اجتماعی ، عدم برگزاری هرگونه مراسم ازدواج ـ ترحیم ـ میهمانی دورهمی ،هراجتماعی را برای خودمان ممنوع اعلام کنیم، استفاده از ماسک را جدی بگیریم تا بتوانیم در این شرایط سخت یار وهمراه کادر پزشکی ودرمانی باشیم و مشکلات این شهرستان نیز حل شود.
 
 نماینده سقز و بانه در بازدید از اورژانس و بخش های بستری این بیمارستان نیز از نزدیک در جریان خواسته ها و نیازمندی های کادر درمان و بیماران قرار گرفت و فرآیندهای پذیرش و درمان بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا ویروس را مورد ارزیابی قرار داد.
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

بازدید بیمارستان رازیعیادت ازبیماران کروناییتامین کپسول اکسیژننماینده مردم سقز وبانه دررمجلس شورای اسلامی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی