شنبه 3 آبان 1399 / 10:26|کد خبر : 3979|گروه : اجتماعي

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

دفاع مقدس تمرین عملی جهاد برای دفاع همه جانبه از نظام و انقلاب بود/ برگزاری بیش از 200 عنوان برنامه در هفته استانی سالگرد دفاع مقدس

دفاع مقدس تمرین عملی جهاد برای دفاع همه جانبه از نظام و انقلاب بود/ برگزاری بیش از 200 عنوان برنامه در هفته استانی سالگرد دفاع مقدس

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دفاع مقدس تمرین عملی جهاد مردم شریف مسلمان کُرد برای دفاع همه جانبه از نظام و انقلاب بود که با مال و جان خود دشمنان را ناکام کردند.

به گزارش آربابا خبر ، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در نشست هم اندیشی با مدیران مسئول رسانه های استان اظهار داشت: رسانه های بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند لذا واکاوی و بازخوانی فرهنگ ایثار آحاد مردم انقلابی و مظلومیت شهدا یکی از وظایف رسانه هاست  که  لازم است جریان سازی برای افکار عمومی به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.
 
وی گفت: از سوم تا 9 آبان ماه سال جاری با نام هفته استانی دفاع مقدس در کردستان نامگذاری شده است که در طول این هفته با رعایت تمام اصول بهداشتی تعداد 220 برنامه با 45 عنوان  برنامه برگزار می شود.
 
نامگذاری ایام هفته ی سالگرد استانی هفته دفاع مقدس
 
وی به نامگذاری ایام هفته ی سالگرد استانی هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روز سوم آبان ماه با نام پیشمرگان مسلمان کُرد، اقتدار و خودباوری نامگذاری شده است، روز چهارم آبان ماه با نام ولایتمداری و همبستگی ، روز پنجم آبان ماه با نام شجاعت، شهادت و وفاداری، روز ششم آبان ماه با نام مادران شهدا و اسوه های صبر و مقاومت، روز هفتم آبان ماه با نام فرماندهان و رزمندگان مهاجر و انصار، روز هشتم آبان ماه با نام دانش اموزان بسیجی و استکبارستیزی و روز نهم آبان ماه با نام معنویت، شهدا و پرچمداران بصیرت نامگذاری شده است.
 
سردار حسینی تاکید کرد: دفاع مقدس تمرین عملی جهاد مردم شریف مسلمان کُرد برای دفاع همه جانبه از نظام و انقلاب بود که با مال و جان خود جهادی ماندگار کردند و دشمنان را ناکام کردند.
 
وی اظهار داشت: نقش محوری و اصلی پیشمرگان مسلمان کُرد در پاک سازی منطقه برجسته، قابل ستایش و سند تاریخی اسلام خواهی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و وظیفه ی مردم ولایتمدار کُردستان حراست و حفاظت از ایران اسلامی در برابر هر گونه ناامنی دشمنان است.
 
 
 
باید یک بازخوانی مجددی از تلاش های همگانی مردم در آن زمان صورت پذیرد
 
سردار حسینی با بیان اینکه 8 سال نبرد قهرمانانه ملت ایران در مقابله با جبهه ی استکبار بر هیچ کس پوشیده نیست خاطر نشان کرد: رزمندگان مهاجر و انصار هم در پاکسازی مناطق کُردستان از لوث ضد انقلاب و هم در آزاد کردن نقاطی که در اختیار دشمنان بودند نقش اساسی را ایفا کردند لذا باید یک بازخوانی مجددی از تلاش های همگانی مردم در آن زمان صورت پذیرد.
 
وی ادامه داد: 5496 شهید بومی در کنار 23 هزار شهید مهاجر و انصار، 569 زن شهیده، 519 دانش آموز شهید، 52 شهید روحانی بومی و 67 خانوار سه شهید به بالا جزء افتخارات استان کردستان در دفاع از این انقلاب بوده است.
 
2 هزار و 800 نقطه ی یادمانی در کُردستان ثبت و ضبط شده است
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یاداور شد: 2 هزار و 800 نقطه ی یادمانی در کُردستان ثبت و ضبط شده است که گویای حادثه های تلخ و شیرینی بوده است که از دست دادن رزمندگان جزء حادثه های تلخ و پیروزی ملت قهرمان پرور در برابر دشمنان جزء خاطرات شیرین ان دوران بوده است.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه حفظ و حراست از انقلاب یک وظیفه ی مهم و همگانی است اضافه کرد: شرایط فعلی یک شرایط از هم گسیخته نیست فقط کنترل دقیقی بر روی بازار وجود ندارد لذا وظیفه ی مسئولین این است که در این خصوص پاسخگو باشند و در معیشت مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند چرا که جنگ سخت که سند افتخار ما در برابر دشمنان بود امروز تبدیل به دو جنگ نرم و جنگ اقتصادی شده است.
 
به گفته ی سردار حسینی، قطعاً از پیچ مشکلات فعلی با صبر و بردباری عبور خواهیم کرد و خفت و خواری برای دشمنان باقی خواهد ماند لذا هر چه اقتدار کشورمان بیشتر باشد پیشرفت کشور ایران نیز بالاتر خواهد بود.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان گفت:  هیچ مکر و حیله ای نیست که دشمنان ایران اسلامی برای ناکام کردن اقتدار جمهوری اسلامی به کار نبسته باششند اما امنیت کشور برای مردم اهمیت دارد و هیچ گاه اجازه ی نفوذ دشمنان به خاک ایران را نخواهند داد.
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

اخبار کردستاندفاع مقدسپیشمرگان مسلمان کردشهدای مهاجر وانصارفرمانده سپاه بیت المقدس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی