سه شنبه 6 آبان 1399 / 10:41|کد خبر : 3988|گروه : مذهبی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مسئله وحدت و تقریب مذاهب در کردستان یک معروف بزرگ است

مسئله وحدت و تقریب مذاهب در کردستان یک معروف بزرگ است

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان از وحدت و تقریب بین مذاهب به عنوان یک معروف بزرگ در استان نام برد و خواستار توجه اقشار مختلف به این مهم شد.

به گزارش آربابا خبر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: مسئله امر به معروف و نهی از منکر نیاز به گفتمان سازی دارد و ما می توانیم پس از پایان شیوع کرونا با بیش از ۷۰ هزار سخنرانی در خطبه های نماز جمعه این مهم را تبدیل به گفتمان کنیم.
 
وی افزود: کسی دولت را از حاکمیت جدا نمی داند لذا باید با پرهیز از تنگ نظری مواظب باشیم در بحث امر به معروف و نهی از منکر اسرار شخصی افراد برملا نشود البته نمی توان جلوی انتقاداتی که بجا هست را گرفت.
 
حجت الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم در مسائل مستحبی هم ورود کنیم چرا که در یک نظام اسلامی زندگی می کنیم.
 
وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: باید از منافع فضای مجازی بهترین بهره را بگیریم چرا که جلوی برخی از مضرات را در فضای مجازی نمی توانیم بگیریم.
 
نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: تکریم ارباب رجوع به عنوان یک معروف در ادارات و سازمان های استان مرزی کردستان که مردم از لحاظ اقتصادی با مشکل مواجه هستند باید مدنظر قرار گیرد.
 
حجت الاسلام پورذهبی اظهار داشت: سلوک افراد و رفتار اشخاص در فضای سختی که کرونا و مشکلات اقتصادی بر مردم تحمیل کرده است بسیار مهم است و انتظار داریم مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی این مهم را به کارکنانشان گوشزد کنند.
 
انتهای پیام /


برچسب ها :

وحدتتقریب مذاهبامربه معروف ونهی ازمنکرتکریم ارباب ورجوعنماینده ولی فقیه استان کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی