دوشنبه 12 آبان 1399 / 15:05|کد خبر : 4005|گروه : مذهبی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان؛

شخصیت و مکتب پیامبر(ص) مورد احترام تمام عالم است

شخصیت و مکتب پیامبر(ص) مورد احترام تمام عالم است

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در همایش نقش علمای شیعه و سنی استان کردستان در مقابله با افکار تکفیری که به صورت ویدیو کنفرانس و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سنندج برگزار شد عنوان کرد: امروز ما از اینکه به پیغمبر اسلام (ص) توهین شده است به حق ناراحت هستیم.

به گزارش خبرنگار آربابا خبر نماینده ولی فقیه در کردستان  با بیان اینکه پیامبر(ص) در زمان حیاتش حتی در نزد مخالفانش هم محترم بود، افزود: البته برخی از روی کینه و عناد به او توهین می کردند اما اکثر مخالفان به لحاظ شعور و شخصیتی که مکتب اسلام معرفی کرده بود به پیامبر(ص) احترام می گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: صداقت، ساده زیستی، امانتداری و استکبارستیزی پیامبر(ص) او را محترم کرده بود اما امروز می بینیم عده ای در داخل کشور دل در گروه نظام دارند اما راهکار رهایی از مشکلات را در ارتباط با امریکا و سازش با او می بینند.

وی افزود: پیامبر(ص) به واسطه رحمت وافرش نقطه وحدت است و در مکتب او کشتن انسانها، خشونت و تکفیر جایی ندارد و ما هم باید از این مکتب محافظت کنیم.

حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: مردم کردستان در گرو اهل بیت(ع) دارند و این نقطه اشتراک شیعه و سنی در استان کردستان و عامل وحدت و امنیت است.


انتهای پیام /



برچسب ها :

اخبار کردستانشخصیت ومکتب پیامبراستکبار ستیزیوحدت مسلماناننماینده ولی فقیه در استان کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی