دوشنبه 19 آبان 1399 / 10:56|کد خبر : 4018|گروه : اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش بانه؛

اولین استودیوی حرفه‌ای آموزشگاهی کردستان در بانه افتتاح شد

اولین استودیوی حرفه‌ای آموزشگاهی کردستان در بانه افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش بانه گفت: به جهت کیفیت‌ بخشی به تولید محتوای آموزشی در دوران آموزش مجازی اولین استودیوی حرفه‌ای آموزشگاهی کردستان در محل هنرستان فنی دخترانه اسوه بانه افتتاح شد

اقبال صالحی در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر ، با اشاره به وجود مشکلات عدیده در مسیر آموزش در ایام کرونا اظهار کرد: فرهنگیان شهرستان مسئولانه در مسیر آموزش مجازی تلاش می کنند و با افتتاح این استودیو بخشی از مشکلات فرآیند تولید محتوا رفع می گردد و از کلیه همکاران در مقاطع مختلف دعوت می شود به منظور تولید محتوا های با کیفیت از این فضا و امکانات بهره‌مند شود.
 
 
 
 
 
وی افزود: امروز و در شرایط موجود روش های آموزش سنتی دیگر به تنهایی پاسخگوی نیاز فراگیران نیست و سیستم های آموزشی باید به سوی آموزش های ترکیبی گام بردارند . محتوا یکی از ارکان اساسی آموزش است و  برای عرضه با کیفیت آن  لازم است از فناوری نوین بهره جست . امروزه با تکامل در این حوزه سیستم های آموزش از راه دور ، مدارس و دانشگاه های مجازی و....  در دنیا در حال توسعه می باشد.
 
 
 
 
 
 
 
صالحی بیان کرد: در این استودیو با بهره گیری از متخصصین فن  محتوای آموزشی با کیفیتی بسیار بالا و در حجمی مناسب تولید و تدوین می گردد و در اختیار معلمین و دانش آموزان قرار می گیرد . سعی خواهد شد کار تولید محتوا بر اساس برنامه ای منظم و با هدف ارایه بسته های آموزشی کاربردی و با کیفیت  متناسب با نیاز فراگیران انجام گردد.
 
 
 
 
 
وی در ادامه اضافه کرد: چنانچه افراد هنگام آموختن نقش فعالی داشته باشند ،یادگیری شکل موثری پیدا می‌کند بدین منظور در تدریس مطالب و ارائه محتوای آموزشی نباید از سخنرانی های طولانی  استفاده کرد بنابراین جلسات تدریس حداکثر در ۱۵ دقیقه سازماندهی خواهند شد .
 
 
 
 
 
وی اذعان کرد :تولید محتوا برای همه درس‌ها کار سختی است اما با تعهد و تخصصی که از معلمین این شهرستان سراغ داریم و با برطرف کردن نقایص و مشکلات این مسیر  و برنامه ریزی مناسب می توانیم گامهای موثری در راستای کیفیت بخشی به آموزش برداریم.
 
 
 
 
 
صالحی ضمن تشکر از همه همکارانی که در این رابطه مدیریت آموزش و پرورش را یاری نمودند، احساس امیدواری کرد که با توجه به شرایط منطقه ای و محلی  محتواهای آموزشی با کیفیت و مناسبی تولید کنیم و در این شرایط تعطیلی آموزش حضوری در مدارس ، دانش آموزان عزیز بتوانند از این تولیدات بهره بیشتری ببرند .
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

افتتاح استودیوی آموزشیآموزش با کیفیتتولید محتوای آموزشیآموزش مجازیمدیر آموزش وپرورش بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی