جمعه 23 آبان 1399 / 15:48|کد خبر : 4027|گروه : مذهبی

واکنش علمای اهل سنت کردستان در پی اهانت به پیامبر اسلام (ص)؛

امت پیامبر عظیم الشأن اسلام روز به روز در حال پیشرفت و ترقی است

امت پیامبر عظیم الشأن اسلام روز به روز در حال پیشرفت و ترقی است

علمای اهل سنت کردستان در پی اهانت به پیامبر(ص) اسلام این اقدام رذیلانه و توهین آمیز را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار آربابا خبر ، ماموستا سید کمال حسینی ، ضمن محکومیت در پی توهین نشریه فرانسوی به پیامبر عظیم الشأن اسلام و حمایت "امانوئل ماکرون" رئیس‌جمهور فرانسه از این اقدام به بهانه آزادی اظهار کرد: اقدام اخیر فرانسه در توهین به ساحت پیامبر (ص) یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده و توطئه علیه مسلمانان است رئیس‌جمهور فرانسه ادعای آزادی بیان دارد، اما در چارچوب توهین به اسلام ،نه مقدسات کشور فرانسه در صورتی که در مقابل انکار هولوکاست ، واکنش قانونی دارند که نتیجه آن منجر به زندانی فرد می گردد.

 

وی می‌گوید: در دوره‌های گذشته نیز این توطئه‌ها را علیه دین اسلام و مقدسات آن برنامه‌ریزی کردند و با خیال خودشان با این حرکات می‌توانند در مقابل اسلام قرار بگیرند، اما بدون شک شکست خواهند خورد.

 

 

 ماموستا عبدالرحمن خدایی می گوید: رئیس جمهور فرانسه از توهینی که نسبت به حضرت رسول الله (ص) صورت گرفته با بی حیایی پشتیبانی کرده است، چرا که پیامبر عظیم الشأن دارای امتیست که روز به روز در حال پیشرفت و ترقی است و قطعاً این موضوع موجب عصبانیت و ناراحتی دشمنان اسلام است.

 

 

وی می‌گوید: اکثریت مسلمانان حضرت محمّد (ص) را از پدر، مادر و خانواده هایشان بیشتر دوست دارند، پس همه این مسلمانان فدای چنین پیامبری هستند و هر کس در هر  زمان و مکانی مرتکب چنین حرکت توهین‌آمیز نسبت به پیامبر عظیم الشأن اسلام بشود از طرف مسلمانان  جواب محکم و دندان شکنی به او داده خواهد شد.

 

 

 ماموستا مهدی خاکی نیز ضمن محکومیت توهین به ساحت پیامبر توسط نشریه فرانسوی می گوید: این جسارت رئیس‌جمهور در پشتیبانی از حرکت اخیر را محکوم می‌کنم، این توهین به مسلمانان و همه ادیان الهی بود، این کشور حق ندارد به بهانه دموکراسی و آزادی  به مقدسات  ادیان الهی توهین کنند و این بیانگر گسترش اسلام در اروپاست و به قطعیت نور اسلام به زودی گسترده عالم را فرا خواهد گرفت.

 

 

 

ماموستا عبدالمطلب ابراهیمی می گوید: این کشورها با توهین و هتاکی کاری را از پیش نخواهند برد و چنین موضوعی بیانگر ضعف در مقابل اسلام است وقتی حضور گسترده جوانان را در مساجد کشورهای اروپایی مشاهده می کنند چاره ای جز یاوه گویی و توهین به مقدسات اسلام را ندارند ،چرا که از این موضوع عصبانی هستند.

 

 

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

اهانت به پیامبر (ص)روزنامه شارلی آبدوآزادی بیانمقدسات اسلاممکرونعلمای اهل سنت کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی