شنبه 7 آذر 1394 / 12:27|کد خبر : 403|گروه : اجتماعي

شهردار بانه:

دانشگاه علمی کاربردی بانه از بهمن ماه شروع بکار می کند

دانشگاه علمی کاربردی بانه از بهمن ماه شروع بکار می کند

شهردار بانه گفت: دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان از ترم بهمن ماه شروع بکار خواهد کرد.

بابک رستم پور شهردار بانه صبح روز شنبه، 7 آذرماه ماه در گفتگو با خبرنگار آرباباخبر، با بیان اینکه دانشگاه نقش مهمی در توسعه همه‌ جانبه جوامع دارد، اظهار داشت: از دیدگاه صاحب‌نظران توسعه، یکی از عوامل تاثیرگذار و زیربنایی که در رشد و توسعه جوامع، تاثیر بسزایی دارد نیروهای انسانی خلاق ، فعال و اندیشمند است که از محیط دانشگاه وارد جامعه می شوند.


وی همچنین با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان بانه در اجرای برنامه های علمی کاربردی افزود:با در نظر گرفتن و توجه به این ظرفیت ها و همچنین با حمایت های مسئولین استانی و شهرستانی توانستیم مجوز ایجاد دانشگاه علمی کاربردی را در مرحله اول برای سه رشته: ( کاردانی فناوری اطلاعت، شهرسازی و معماری) برای بانه اخذ نماییم.

رستم پور همچنین از فعالیت برای اخذ مجوز 4 رشته دیگر در رشته های: کاردانی حقوق، مدیریت کسب و کار، عمران و زبان خارجه در این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارهای مربوط به فراخوان جذب دانشجو و همزمان جذب استاد در این دانشگاه انجام شده که اساتید انتخابی برای تدریس در این دانشگاه بایستی از فیلترهای صلاحیت فردی و توانایی علمی برای تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی بانه عبور کنند.

شهردار بانه ضمن تقدیر از حمایت های فرمانداری بانه در راستای تجهیز این دانشگاه گفت:با حمایت های فرمانداری بانه توانستیم ساختمان سابق دانشگاه پیان نور این شهرستان را برای اجرای این طرح آماده کنیم که امیدواریم در ترم بهمن ماه امسال پذیرای دانشجویان علاقمند باشد.


رستم پور، پذیرش دانشجو بدون آزمون، هزینه کم در مقایسه با دانشگاه های آزاد و پیام نور، تنوع وکاربردی بودن رشته های تحصیلی این دانشگاه در محیط کار و جامعه وهمچنین برگزاری دوره های ضمن خدمت برای کارمندان دولت را از جمله مزایا و ویژگی های دانشگاه جامع علمی کاربردی بانه نام برد.


 



برچسب ها :

شهردار بانهدانشگاه جامع علمی کاربردی بانهآرباباخبر بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی