یکشنبه 25 آبان 1399 / 07:00|کد خبر : 4032|گروه : اقتصادي

استاندار کردستان:

دریافتی دستگاه‌های اجرایی باید متعادل باشد

دریافتی دستگاه‌های اجرایی باید متعادل باشد

مرادنیا بر ضرورت تعادل بخشی به دریافتی دستگاە‌های اجرایی و دولتی از بودجه در راستای اجرای عدالت و رعایت حقوق کارکنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آربابا خبر؛ بهمن مرادنیا استاندار کردستان در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان کە بە بررسی لایحە پیوستی بودجە سال ۱۴۰۰ اختصاص داشت با بیان اینکه پیش بینی اعتبارات و بودجه استان به نسبت سال گذشته بهتر و امیدوار کننده‌تر است، گفت: باید تلاش کرد کە دریافتی دستگاه‌های دولتی از بودجە بە سمت تعادل و یکسان سازی برود، چرا کە دور از عدالت است کە بخشی از دستگاە‌ها دریافتی بیشتر و برخی نیز بهرەمندی کمتری داشتە باشند.
 
وی تصریح کرد: از نظر ما هیچ تفاوتی میان کارکنان دولت و ادارات وجود ندارد و باید اداراتی کە دریافتی کمتری دارند بتوانند بە میانگین برسند و تبعیضی در این زمینە وجود نداشتە باشد.
 
مرادنیا در ادامە نیاز‌ها را فراوان و اعتبارات را در شرایط کنونی کم ارزیابی کرد و گفت: مدیران باید تلاش کنند در این شرایط و با مدیریت منابع هزینه‌های جاری را کاهش دهند.
 
 
استاندار کردستان اظهار کرد: ما در تعین نیاز‌های استان مجبور به اولویت بندی هستیم، برای بعضی از شهر‌ها و روستا‌های استان با کمبود آب شرب سالم مواجه هستند که باید تامین آب آن‌ها در اولویت قرار بگیرد
 
انتهای پیام /


برچسب ها :

اخبار کردستاناجرای عدالت ورعایت حقوقکارکنان دولت واداراتاعتباراتاستاندار کردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی