یکشنبه 2 آذر 1399 / 08:20|کد خبر : 4046|گروه : سياسي

ماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی؛

بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام است

بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام است

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج، به عنوان یادگار ارزشمند و مبارک حضرت امام راحل (ره)، جریان مقدسی است که انسان‌های مخلص و متعهدی اعم از مرد و زن، پیر و جوان و... را گرد هم آورد تا انبوهی از فرزندان غیور و روشن‌ضمیر ایران عزیز اسلامی، همدل و یک صدا برای ساختن آینده‌ای پربار برای کشور مشارکت و تلاش کنند.  

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر ، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد : شجره طیبه بسیج، به فضل پروردگار، امروز به مجموعه‌ای عظیم تبدیل گردیده و بسیجیان، پس از حماسه‌ها و افتخارآفرینی‌های فراموش ناشدنی در طول هشت سال دفاع مقدس، امروز هم با توکل به خداوند متعال و پایمردی و جانفشانی‌های مثال زدنی‌شان، در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، محرومیت‌زدایی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، پیشتاز و پیشگام هستند که ان شاءا... برکات آن، روز به روز بیش‌تر نمایان و به تکمیل موفقیت‌ها و توسعه هرچه افزون‌تر کشورمان کمک خواهد کرد.
 
 
 
 
 
وی بابیان اینکه تفکر بسیج، مردم را به شکل نیروهای اجتماعی درآورد و در محیط‌های مختلف از دورترین روستاها تا بزرگ‌ترین شهرها، نقش‌آفرینی مردم متبلور شد، افزود: آنچه فلسفه بسیج و همراهی مردم به شمار می‌رفت در دوران دفاع مقدس به حدّ اعلی به نمایش گذاشته شد تا جایی که سرنوشت جنگ را در دوران دفاع مقدس رقم زد.
 
 
 
 
 
رحیمی عنوان کرد: امروز و در شرایط حساس و سرنوشت‌ساز منطقه، بیش از هر دوران دیگری به تفکر بسیجی و حضور پرشور و شعور بسیجیان برای مقابله با فتنه‌های جدید نیاز است؛ زیرا دشمن که از راهبرد فشار حداکثری علیه انقلاب اسلامی طرفی نبسته‌ در فتنه‌های جدید، به‌دنبال تضعیف و وارد آوردن ضربه به نظام اسلامی در این مقطع میدان‌داری بسیجیان مانع از رسیدن دشمنان قسم خورده انقلاب به اهداف شوم خود شده است. بسیج و تفکر بسیجی همیشه و در همه عرصه‌ها روح معنویت و ایثار را حاکم نموده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.
 
 
 
 
 
وی در ادامه اضافه کرد: بسیج نماد ایثار، اخلاص، فداکاری و عشق به اسلام است و یکی از برکات الهی نظام همانا تشکیل بسیج مستضعفان است؛ امام خمینی (ره) در آغاز شکل‌گیری بسیج فرمودند "امیدواریم بسیج روزی الگوی تمام مستضعفین جهان و ملت‌های جهان شود."
 
 
 
 
 
رحیمی با تاکید بر گسترش روحیه بسیجی در جامعه اظهار کرد: گسترش این فرهنگ در درون کشور ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی است و باید تلاش شود تا این روحیه در اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان  نهادینه شود زیرا این فرهنگ موجب حفظ ارزشهای اسلامی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است.
 
 
 
 
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت می نمایم.
 
 
 
 
 
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت می نمایم.
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

هفته بسیجگسترش روحیه بسیجیخنثز کردن توطئه دشمنانتفکر بسیجینماینده مردم سقز وبانه درمجلس شورای اسلامی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی