یکشنبه 2 آذر 1399 / 16:35|کد خبر : 4047|گروه : سياسي

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

بسیج همیشه در چالش های سخت منجی انقلاب بوده است

بسیج همیشه در چالش های سخت منجی انقلاب بوده است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: یکی از برکات خداوندی برای تداوم مسیر انقلاب که بر قلب امام و ذهن روشن امام (ره) ظهور پیدا کرد تشکیل بسیج انقلابی بود چرا که در چالش های سخت بسیج منجی بوده است.

به گزارش آربابا خبر، سردار سید صادق حسینی عصر امروز درنشست هم اندیشی با مسوولین بسیج دانشجویی،  بسیج اساتید و بسیج جامعه پزشکی که عصر امروز در سنندج برگزار شد اظهار داشت: شهیدان بسیجی این انقلاب در عین گمنامی تاریخ ساز بوده و خواهند بود چرا که پای ارزش های انقلابیشان نا پای جان ایستادند و بدون هیچ چشم داشتی از این انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کردند.
 
 
 
سردار حسینی گفت:این روزها ویروس کرونا همه را در ایزوله و خیلی از برنامه ها را محدود ساخته است و برنامه های هفته بسیج به همین خاطر متفاوت تر از هر سال در حال برگزاری است چرا که حفظ جان مردم واجبتر از هر کاری است.
 
 
 
وی افزود: ویرویس کرونا با تمام کوچکی خود  شاید درس عبرت  و گوش زدی باشد برای تمامی انسان های که با استفاده از دستاوردهای علمی و حتی سفر به فضا اصل موجودیدت خود که همان بندگی خداوند است را فراموش کرده اند ویروسی که 60 میلیون انسان را در معرض خطر قرار داده است حکمتی است که ما انسان ها را به خود آورد.
 
 
 
 
 
وی گفت: انسان برگزیده خداوند است و ارسال رسول توسط خداوند برای انسان و جامعه بود و آخرین سفیر و پیامبر خداوند که مایه افتخار ما بر تمامی ادیان است اخلاق و منشی است که توسط دین این پیامبر عظیم اشان برای ما به یادگار مانده است.
 
 
 
سردار حسینی در ادامه عنوان داشت: مدتها بود که بسیاری از انسانها از  این مکتب اللهی فاصله گرفته بودند اما انتقلاب اسلامی با رهبریت امام (ره) این فاصله را از بین برد و این مکتب را به ریل اصلی خود برگرداند.
 
 
 
وی افزود: یکی از برکات خداوندی برای تداوم این مسیر  که بر قلب امام و ذهن روشن ایشان ظهور پیدا کرد تشکیل بسیج انقلابی بود چرا که در چالش های سخت بسیج منجی بوده است.
 
 
 
 
 
سردار حسینی افزود: بسیجیان ما همانانی بودند که برای دفاع از این انقلاب و هویت اسلامی آن تمام طول و عرض اروند رود را  در هم می نوردیدند و این همان جوانان بسیجی بودند که اعتماد به آنان پیروزی انقلاب را به ارمغان آورد.
 
 
 
 
 
فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به اینکه امروزه سیاه نمایی به ابزاری منفی تبدیل شده است افزود: بسیاری با فراموش کردن تفکر بسیجی و انقلابی  ثابت کردند که قالب فکر، فکر انقلابی نیست و شیوه عمل به کارها شیوه امام و رهبری نیست.
 
 
 
 
 
وی تصریح کرد: اوخر دهه هفتاد ما جزو جوانترین کشورهای جهان بودیم اما امروز به سمت پیر ترین کشور جهان در حال حرکتیم و این چیزی نیست جز اینکه این فکر برگرفته از ترسیم و شیوه سیاست گذاری و ریل گذاری غلط بسیاری از دولتمردان ما است  چرا که هرگز یک  کشور پیر نه توانای تولید و نه قدرت  انجام کار را دارد.
 
 
 
 
 
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه افزود: شرایط و ساختار فعلی که ما در آن قرار داریم نمی تواند جوابگوی مردم و فکر انقلابی باشد و این راهی جز استفاده از ظرفیت های با ارزش و کادر سازی مناسب برای فردای موفق و انقلابی ندارد.
 
 
 
 
 
سردار حسینی گفت:امروزه ما به کادر سازی و تربیت نیروهای انقلابی با فکر انقلابی نیازمندیم و آموزش و پرورش و دانشگاه ها بیشترین رسالت را در این حوزه بر عهده دارند چرا که سرو کار آنان بیشتر از هر قشری با نوجوانان  و جوانان این انقلاب است.
 
 
 
 
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان  گفت: ظرفیت،تریبون و فضای مجازی بسیج باید در اختیار جوانان قرار گیرد تا این امر مانند خوشه های یک گندم سازمانی بسیجی با فکری بسیجی و انقلابی را به بار بنشیند.
 
 
 
 
 
وی در پایان با بیان اینکه کرونا تاثیرات بسیار منفی بر جامعه گذاشته است گفت: آیا ما برای پسا کرونا برنامه ای خواهیم داشت؟ چرا که این ویروس هر روز جهش خاصی دارد و افراد زیادی را درگیر می کند و ابعاد مختلف زندگی را در برگرفته است  پس قطعا در این میان فرهنگ ،آموزش و شیوهای درست مقابله با آن می تواند بهترین راه کار ها باشد و این امر فقط مستلزم تلاش بسیجی وار همه مسوولین است.
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

فرمانده سپاه بیت المقدس

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی