پنجشنبه 6 آذر 1399 / 19:41|کد خبر : 4056|گروه : اجتماعي

معاون عمرانی شهرداری بانه؛

با آغاز بارش غیرمنتظره برف و نزولات زمستانی، واحدهای فنی و برف روبی شهرداری اقدامات لازم را آغاز کرده اند

با آغاز بارش غیرمنتظره برف و نزولات زمستانی، واحدهای فنی و برف روبی شهرداری اقدامات لازم را آغاز کرده اند

معاون عمرانی شهرداری بانه گفت: در حالیکه پیش بینی های هواشناسی حاکی از بارش باران در شهر بانه در اواخر هفته جاری بود، با آغاز بارش غیرمنتظره برف و سفیدپوش شدن سیمای شهر بانه، واحدهای فنی و برف روبی شهرداری در آماده باش کامل هستند و اقدامات خود را آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار آربابا خبر ؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری و دبیر ستاد برف روبی شهرداری بانه با اعلام فراهم بودن تمامی تمهیدات لازم برای برف روبی و رویارویی با شرایط نامساعد جوی، سرما و یخبندان، از اختصاص ۲۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری در قالب ستاد برف‌روبی شهرداری بانه خبر داد.
 
مهندس کاوه فاتحی این ماشین آلات را شامل ۴ دستگاه خودروی سنگین تیغه دار، ۲ دستگاه گریدر، ۳ دستگاه لودر، ۳ دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه رنو میدلام نمک پاش اتوماتیک، و همچنین ۷ دستگاه ماشین آلات اجاره‌ای شامل ۵ دستگاه لودر و ۲ دستگاه گریدر ذکر کرد.
 
فاتحی همچنین ضمن قدردانی پیشاپیش از همکاری و همدلی شهروندان با عوامل و اکیپ های شهرداری، با اشاره به آغاز بارش برف زمستانی از شامگاه امروز، از شهروندان خواست به منظور تسریع و تسهیل در خدمات‌رسانی و برف روبی معابر و محله های شهر، از پارک خودروها در حاشیه خیابان‌ها و پیاده‌روها خودداری کنند.
 
وی از شهروندان خواست: در صورت نیاز، به طور شبانه روزی از پارکینگ های عمومی آفتاب درخشان و بهشت بانه برای پارک خودرو‌های خود استفاده نمایند.
 
انتهای پیام /


برچسب ها :

بارش برفشرایط نامساعد جویسرما و یخبندانستاد برف روبی شهرداریمعاون عمران شهرداری بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی