شنبه 22 آذر 1399 / 20:45|کد خبر : 4095|گروه : اجتماعي

خلبان احمد شاکر در گفتگوی تلفنی با آربابا خبر ؛:

از صحبت های من سوءبرداشت شد/ من عاشق کردها هستم و بهترین دوستانم کرد زبان هستند

از صحبت های من سوءبرداشت شد/ من عاشق کردها هستم و بهترین دوستانم کرد زبان هستند

احمد شاکر از خلبانان هوانیروز جمهوری اسلامی ایران بابت سوءبرداشت از صحبتهایش در برنامه تلویزیونی انتهای الوند از تمامی مردم کردزبان عذرخواهی کرد و گفت: بهترین دوستانم کردزبان هستند.

احمد شاکر در گفتگو با آربابا خبر  در خصوص حاشیه های حضورش در برنامه چند شب پیش انتهای الوند که از شبکه دو سیما پخش می شود و اظهاراتی در خصوص رویارویی او با گروهک های ضدانقلاب, گفت: منظور بنده از اینکه در آن برنامه عنوان کردم گوشت خلبانان را با قیمتهای میلیونی خریداری می کردند, این بود که ضد انقلاب برای ایجاد رعب و وحشت در بین خلبانان هوانیروز این مطالب را پخش می کرد تا خلبانان را از هدف قرار دادن مواضع ضدانقلاب باز دارد.
 
 
 
وی افزود: بنده عاشق مردم کردستان هستم و با افتخار هم می گویم که بهترین دوستانم کردزبان هستند.
 
 
 
 
 
شاکر ادامه داد: من برای دفاع از مردم کرد خطرات حضور در جبهه کردستان را به جان خریدم و چگونه ممکن است به این مردم دوست داشتنی و بافرهنگ توهین کنم.
 
 
 
 
 
این خلبان هوانیروز عنوان کرد: اکنون نیز حاضر هستم جان خود را فدای مردم کردستان کنم و این گفته را از صمیم قلب بر زبان می آورم.
 
 
 
 
 
شاکر افزود: چگونه ممکن است من به مردمی که شهید خالد حیدری اولین شهید خلبان هوانیروز در دفاع مقدس فرزند راستین آنها بود اهانت کنم.
 
 
 
 
 
وی افزود: این شیطنت رسانه ای و به حاشیه بردن اظهارات من که فقط و فقط یک سوءبرداشت بود توسط دشمنان خارجی بزرگنمایی و هدایت شد تا بین قومیتهای ایران اسلامی اختلاف ایجاد کنند و موجب رنجش خاطر کردزبانهای عزیز و گرامی شوند.
 
 
 
 
 
وی افزود: از همین تریبون از تمامی مردم کردزبان عذرخواهی می کنم و با افتخار می گویم, یکی از افتخارات من در زندگی, دوستی با کردهای غیور و بافرهنگ بوده است.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

خلبان احمد شاکردوستی با کردهای غیورسوء برداشت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی