سه شنبه 31 شهریور 1394 / 11:50|کد خبر : 41|گروه : سياسي

بركات دفاع مقدس هنوز هم در كشور جريان دارد

بركات دفاع مقدس هنوز هم در كشور جريان دارد

فرماندار بانه با بيان اينكه نزديك به سه دهه از جنگ تحميلي مي گذرد گفت: آثار و بركات دفاع مقدس همچنان در كشور جريان دارد.

به گزارش آرباباخبر، راشد عذيري فرماندار بانه صبح امروز در مراسم رژه موتوري و خودرويي نيروهاي مسلح بانه كه همزمان با اولين روز از هفته دفاع مقدس در اين شهرستان برگزار شد، ضمن تبريك اين هفته ياد و خاطره رزمندگان هشت سال جنگ تحميلي را گرامي داشت و گفت: جنگ تحميلي 25 سال پيش درست در شرايطي بر ملت ايران تحميل شد كه انقلاب كاملا نوپا بود و دشمن به خيال خام خود مي تواند در كمترين زمان ممكن كشور را به تصرف خود درآورد.

وي به ايستادگي ملت قهرمان ايران در اين برهه از تاريخ انقلاب اشاره كرد و گفت: ايستادگي و استقامت مردم ايران در برابر همه ناملايمات موجب شد تا دشمن بعثي و تمامي حاميان منطقه اي و فرامنطقه اي آن در رسيدن به اهداف شومشان ناكام بمانند.

عذيري خاطرنشان كرد، دفاع مقدس با همه ناملايماتي كه براي مردم در بر داشت بركات زيادي را نيز نصيب كشور كرد كه آثار و نشانه هاي آن علي رغم گذشت نزديك به سه دهه هنوز هم در تمام ابعاد انقلاب و كشور جريان دارد.

فرماندار بانه گفت: امروز به بركت دفاع مقدس و خون شهيدان، جمهوري اسلامي ايران امن ترين كشور در نا امن ترين منطقه دنيا كه همان خاورميانه است مي باشد.

وي تصريح كرد: اگر امروز تيم ارشد مذاكره كننده با اقتدار تمام از منافع ملت ايران در برابر ابرقدرت هاي جهان دفاع مي كند نيز به بركت انقلاب و دفاع مقدس است.

عذيري همچنين نقش رهبري انقلاب اسلامي ايران را نيز در پيشبرد اهداف عالي نظام، يك نقش اساسي و بي بديل عنوان كرد و گفت: معظم له با تيزبيني و درايت فوق العاده اي كه در مديريت كشور بويژه در شرايط بحراني داشته اند توانسته اند كه سكان انقلاب را به سلامت به ساحل امنيت و اقتدار هدايت كنند. 

نماينده ارشد دولت در بانه همچنين به زنده نگه داشتن ياد و خاطرات 8 سال دفاع مقدس تاكيد كرد و گفت: اين خاطرات و فرهنگ ايثار و شهادت بايستي براي تمام اقشار جامعه بويژه نسل جوان تبيين شود.
 



برچسب ها :

دفاع مقدسفرماندار بانهجنگ تحميليانقلاب

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی