شنبه 29 آذر 1399 / 08:54|کد خبر : 4111|گروه : اجتماعي

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی:

کار پرستاری آمیخته با صداقت، پاکی و اخلاص است

کار پرستاری آمیخته با صداقت، پاکی و اخلاص است

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدافعان سلامت از ابتدای مسیر مبارزه با کرونا در کشور، در خط مقدم مراکز بهداشتی و درمانی قرار داشته و همچنان استوار و موثر در این زمینه فعال هستند گفت :پزشکان، پرستاران، نیروهای خدماتی، آزمایشگاهیان، رادیولوژیست‌ها و همه ارکان نظام سلامت در این زمینه شهید داده و حتی لحظه‌ای از ارائه خدمت باز نمانده‌اند، این نشان می‌دهد که مدافعان سلامت جدا از جامعه و مردم نیستند و از تلاش برای نجات جان بیماران غافل نمی‌شوند.

 
به گزارش آربابا خبر ، بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی  در حاشیه آیین تکریم از پرستاران، اظهار کرد: هفته پرستار را به فرصتی برای قدردانی از پرستاران تبدیل کنیم به گونه‌ای که خستگی این ماه‌های پر مشغله از  این قشر زحمتکش گرفته شود و به برکت این روز و به پاس تلاش پرستاران و کادر درمان وضعیت ما نسبت به شرایط سخت کرونایی گذشته بهتر شده است و باید برای قدردانی از این قشر، همه فضاهای مجازی و حقیقی آماده باشند.
 
 
 
 
 
وی با بیان اینکه کار پرستاری آمیخته باصداقت پاکی و اخلاص است، پرستاری را هنری بی‌نظیر و تخصصیبی‌همتا دانست و گفت: پرستاری آمیختن طبابت جسم است با طبابت روح؛ روشن نگه‌داشتن چراغ حیات بیمار است و درخشان کردن خورشید ایمان و اعتمادش به زندگی؛ برای همین است که پرستاری هنر است و تخصص. 
 
 
 
 
 
در ادامه فرماندار بانه با تجلیل از کادر درمانی بیمارستان صلاح الدین و رازی این شهرستان به خبرنگار کردتودی گفت: پرستاران و پزشکان متعهد که به حق شایسته عنوان مدافعان سلامت ملت هستند با فداکاری وصف‌ ناپذیری وقت خود را برای درمان مبتلایان به انواع بیماری ها خصوصا کووید- ۱۹ اختصاص داده اند که تلاش آنها نقش بسیار تاثیرگذاری در کنترل ویروس کرونا دارد.
 
 
 
 
 
اسماعیل رستم پور اظهار کرد: حرفه مقدس پرستاری تنها مراقبت از علائم حیاتی بیمار و یا نگاهبانی از مرز حیات بیمار نیست بلکه، دمیدن روح زندگی است در تن رنجور بیمار، وزش نسیم محبت و جاری کردن زلال امیدواری در جسم خسته بیمار است. وی افزود: پرستار حافظ جان و تقویت روح بیمار و التیام‌بخش زخم‌های بیمار است.
 
 
 
 
 
  وی بیان کرد: پرستاران با کار بزرگی که برای مقابله با کرونا انجام دادند مردم به وجود آنها افتخار می‌کنند، با تمام هجمه‌ها، محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که در کشور ما وجود دارد، به مدد الهی و تلاش و ایثار کادر پزشکی و درمان، همراهی مردم و اعتماد مردم به مسوولان، درخصوص پیشگیری و مقابله با کرونا موفق عمل شده است.
 
 
 
 
 
رستم پور خاطر نشان کرد: مدافعان سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی ۱۰ ماه است که در جدال سخت و نفس گیر با ویروس کرونا، مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند و انتظار مدافعان سلامت از شهروندان این است که با تداوم همکاری مسئولانه خود در عمل به توصیه‌های بهداشتی، از هر گونه اقدام نسبت به برگزاری دورهمی و مهمانی خانوادگی به ویژه در شب یلدا به طور جدی خودداری کنند.
 
 
 
 
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه نیز پرستاری را وظیفه سنگین و ارزشمند عنوان کرد و اظهار داشت: پرستاران به‌عنوان رکن مهم عرصه بهداشت و درمان علیرغم نارسایی‌ها و سختی‌ها، نهایت تلاش خود را در جهت انجام‌وظیفه و خدمت‌رسانی به بیماران عزیز به‌کار گرفته‌اند
 
 
 
 
 
همزمان با فرارسیدن هفته پرستار، مسئولین محترم شهرستانی از جمله رحیمی نماینده مجلس شورای اسلامی و رستم پور فرماندار شهرستان بانه و مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن حضور در بیمارستان صلاح الدین و رازی با اهداء گل و تبریک این روز،  از زحمات پرستاران قدردانی نمودند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام


برچسب ها :

آیین تکریم از پرستارانهفته پرستاربیمارستان بانهتلاش پرستارانمدافعان سلامتنماینده مردم سقز و بانه درمجلس شورای اسلامی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی