یکشنبه 7 دی 1399 / 07:18|کد خبر : 4133|گروه : اجتماعي

آتش سوزی در کارگاه ام دی اف در شهرک صنعتی بانه؛

آتش سوزی در کارگاه ام دی اف واقع در شهرک صنعتی رشیدقلعه در بانه مهار شد

آتش سوزی در کارگاه ام دی اف واقع در شهرک صنعتی رشیدقلعه در بانه مهار شد

رئیس آتش نشانی بانه گفت: در پی طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در کارگاه ام دی اف واقع در شهرک صنعتی رشیدقلعه بلافاصله تیم کامل امداد و اطفاء حریق از ایستگاه مرکزی در محل حریق حاضر شدند.

سالار بسطامی در گفتگو با خبرنگار  آربابا خبر، اظهار کرد: آتش نشانان پس از تقسیم شدن به چند تیم، مشغول عملیات شدند و همزمان با اطفای حریق به جلوگیری از رسیدن شعله به کارگاه های همجوار پرداختند، در نهایت با اقدام سریع و صحیح آتش را مهار و از سرایت شعله به دیگر بخش‌های کارگاه و انبارها که حجم زیادی از چوب در آن وجود داشت جلوگیری کردند، گروهی دیگر از آتش نشانان با جستجو داخل کارگاه، از نبود شخص محبوس در آن مطمئن شدند.
 
 
وی تشریح کرد: با توجه به وجود تخته های ام دی اف که در کارگاه، انبار شده بود و قسمتی از آن در معرض رسیدن شعله قرار داشت، آتش نشانان بی درنگ به سرد کردن آنها و خارج کردن آن از محل اقدام کردند و پس از مهار و کنترل شعله های آتش و و جلوگیری از پیشروی آن، با جابجایی اجناس نیمه سوخته مشغول لکه گیری در محل حادثه شدند.
 
 
بسطامی عنوان کرد: آتش نشانان پس از انجام عملیات اطفای حریق با توجه به خاصیت درون سوزی چوب و احتمال شعله وری دوباره آتش با دقت محیط را بررسی کردند تا از وجود کوچک‌ترین شعله و دودی مطمئن شوند و از حریق دوباره جلوگیری کنند.
 
 
بسطامی در پایان با بیان اینکه تلاش به موقع نیروهای عملیات برای عدم سرایت به کارگاه های مجاور از بروز خسارات سنگین تر جلوگیری کرد خاطر نشان کرد: از شهروندان خواستارم با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از رفتارهای پرخطر خود و خانواده را از گزند هرگونه حوادث احتمالی ایمن نگه دارند.
 
 
انتهای پیام


برچسب ها :

آتش سوزیکارگاه امدیافتیم عملیاتیشهرک صنعتیرئیس آتش نشانی بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی