یکشنبه 7 دی 1399 / 10:29|کد خبر : 4134|گروه : اقتصادي

فرماندار شهرستان بانه:

حمایت جدی از بخش خصوصی، موجب رشد و توسعه اقتصادی می شود

حمایت جدی از بخش خصوصی، موجب رشد و توسعه اقتصادی می شود

اسماعیل رستم پور فرماندار شهرستان بانه و کمیته اشتغال و سرمایه گذاری از روند پیشرفت فیزیکی طرح های سرمایه گذاری و طرح های فعال ودر حال احداث و بخش گردشگری در این شهرستان بازدید کردند.  

به گزارش آربابا خبر ، اسماعیل رستم پور در حاشیه بازدید از روند پیشرفت فیزیکی طرح های سرمایه گذاری و طرح های فعال و در حال احداث اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی برای ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات گردشگری در بانه آغاز شده که این طرح‌ها با سرعت خوبی در حال اجراست و بخشی از آنها تکمیل شده و بخش دیگری از آنها به سرعت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد از سرمایه گذران خواستاریم تا در روند پیشرفت این طرح ها کمر همت ببندند.
 
 
 
 
 
 وی با اشاره به مشکلات و درخواست های سرمایه گذاران افزود: سرعت بخشیدن به امورات سرمایه‌گذاری، توسط دستگاههای اجرایی  لازم و ضروری است و حمایت جدی از بخش خصوصی، موجب رشد و توسعه اقتصادی در بانه می شود.
 
 
 
 
 
رستم پور با اشاره به طرح بهره برداری رسیده مجتمع پذیرایی و رفاهی دیوان در ۲ کیلو متری جاده بانه - مریوان عنوان کرد: مجموعه گردشگری چیچوران نیز در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع با صرف هزینه ۱۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲۵ نفر شامل؛ رستوران و کافی شاپ در دوطبقه و دارای زمین های ورزشی ، احداث سینمای روباز، پارکینگ و آلاچیق در حال احداث خواهد بود.
 
 
 
 
 
وی در ادامه اضافه کرد: درمانگاه شبانه روزی و جراحی محدود در ۶ طبقه ، دارای مجهزترین و پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی، رادیولوژی، چندین اطاق جراحی فوق پیشرفته و بخش های بستری و مراقبت ویژه می باشد که در صورت اتمام و راه اندازی این مرکز درمانی و جراحی مدرن شاهد تحولی عظیم در راستای خدمات رسانی به همشهریان و نیز مداوای بیماران و مراجعه کنندگان از کشورهای خارجی خواهیم بود.
 
 
 
 
 
فرماندار شهرستان بانه ضمن اعلام حمایت از ایجاد طرح های سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: اهمیت شهرستان به عنوان مقصد گردشگری در وجود پتانسیل و جاذبه های طبیعی ، فرهنگی و تجاری است که این موضوع  بسیار با ارزش و  سرمایه گذاری بیشتر، در ایجاد طرحهای گردشگری بخش دولتی و خصوصی در این شهرستان را خواستارم.
 
 
 
 
 
انتهای پیام


برچسب ها :

طرح های سرمایه گذاریگردشگریبخش خصوصیسرمایه گذاریفرماندار بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی