سه شنبه 9 دی 1399 / 16:53|کد خبر : 4145|گروه : اجتماعي

به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفت؛

اهدای ۱۳ سری کمک جهیزیه به نوعروسان بانه ای به مناسبت دهه بصیرت

اهدای ۱۳ سری کمک جهیزیه به نوعروسان بانه ای به مناسبت دهه بصیرت

به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تعداد 13 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد شهرستان بانه اهداء شد

 
به گزارش آربابا خبر ، جلال فرقانی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بانه گفت: مهمترین و پراهمیت ترین مسئله و مشکل در بین مردم ازدواج جوانان می باشد، متاسفانه با وجود بسیاری از مشکلات موجود در کشور این سنت حسنه تبدیل به یک مشکل بزرگ برای جوانان شده است ،پس در امر ازدواج جوانان، همه باید کمک کنند تا جوانان زودتر سر و سامان بگیرند که یکی از این مشکلات تهیه کمک جهزیه برای نو عروسان است.
 
 
وی افزود: مشکلات اقتصادی اخیر و کم شدن درآمد مردم از یک سو و از طرف دیگر چند برابر شدن قیمت کالاهای اولیه زندگی، شرایط سختی برای جوانان رقم زده ، حالا خیلی از زوج‌های جوان چشم شان به دستان توانمند خیرینی است که با همت بلند خود قدمی برای سر و سامان گرفتن زندگی شان، در ساده‌ترین شکل ممکن بردارند.
 
 
فرقانی با اشاره به اهدای ۱۳ سری کمک جهزیه به نوعروسان تشریح کرد: تعداد ۱۳ جهیزیه شامل یخچال، لباسشویی،تلویزیون،اجاق گاز فردار، جاروبرقی به ارزش هرسری ۱۱۹ میلیون وپانصد هزار ریال توسط کمیته امداد امام خمینی به نو عروسان اهداء شد. 
 
 
وی در حاشیه این مراسم بیان کرد: در ۹ ماهه گذشته تعداد ۹۶ جهیزیه بین نوعروسان شهرستان بانه توزیع شده است که با احتساب تعداد ۱۳ جهیزیه امروز در درمجموع به  ۱۰۹ نوعروس جهیزیه تحت پوشش کمیته امداد اهداء شده است.
 
 
فرقانی در پایان با بیان اینکه برای تهیه این ۹۶ جهیزیه‌ها بیش از ۴ میلیارد و ۵۱۵میلیون ریال هزینه شده است، خاطر نشان کرد: این مبلغ از اعتبارات دولتی تامین و بصورت نقدی تحویل نوعروسان شده است.
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

کمک جهزیهتسهیل امر ازدواججواناننوعروسانمشکلات اقتصادیرئیس کمیته امدا د بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی