پنجشنبه 11 دی 1399 / 11:49|کد خبر : 4150|گروه : اجتماعي

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

توزیع بیش از 5 هزار بسته ی معیشتی در مرحله جدید کمک مومنانه/ شخصیت کاریزمای سردار سلیمانی دنیا را به تعجب واداشت

توزیع بیش از 5 هزار بسته ی معیشتی در مرحله جدید کمک مومنانه/ شخصیت کاریزمای سردار سلیمانی دنیا را به تعجب واداشت

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه 5 هزار و 200 بسته ی معیشتی به ارزش ریالی دو میلیارد تومان توزیع می شود  و در طول هفته در تمام شهرستان ها این بسته ها همچنان توزیع و تا پایان سال ادامه دار است.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در حاشیه توزیع مرحله ی جدید کمک مومنانه که در مسجد جامع سنندج برگزار شد در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر ، اظهار داشت: امروز به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی مرحله ی جدیدی از کمک های مومنانه در حال انجام است و این کمک ها در بین نیازمندانی که بر اثر بیماری کرونا آسیب دیدند در سطح استان توزیع می شود.
 
وی گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه 5 هزار و 200 بسته ی معیشتی به ارزش ریالی دو میلیارد تومان توزیع می شود  و و در طول هفته در تمام شهرستان ها این بسته ها همچنان توزیع و تا پایان سال ادامه دار است.
 
وی ضمن تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد:  ایشان یک مرد کاریزماتیک هم در بخش نظامی، هم در بخش سیاسی و هم در بخش معنوی به خصوص در بخش اتحاد بین ملت های منطقه و تشکیل محور مقاومت ، مبارزه با آمریکای جهانخوار و شکست داعش و شکست محور عربی آمریکایی بود.
 
سردار حسینی اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، قهرمانی است که در مقابل تمام ابرقدرت ها، یک تنه می ایستاد و به راستی این شهید بزرگوارخون جدیدی در دنیای اسلام ترزیق و آن را احیا کرد چرا که دشمنان می‌خواستند کشورهای اسلامی را چند پاره و اسلام را از صفحه روزگار محو کنند که موفق به این کار نشدند.
 
وی ادامه داد:  همچنین یک طرح دیگری به نام شهید سلیمانی را در راستای مبارزه با ویروس کرونا به کمک دانشگاه علوم پزشکی،  سپاه  بیت المقدس و سایر نهادها از اول آذر ماه در سطح استان شروع شده است  که  یک هزار و 53 تیم مراقبتی، پایش، نظارتی و حمایتی تشکیل شده است و  به صورت محله محور، مسجد محور  و خانه محور افراد را شناسایی ، بیماریابی و کمک های آموزشی و بهداشتی به انها انجام می شود.
 
وی در پایان گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی 55 درصد کاهش مرگ و میر کرونایی  و 53 درصد کاهش بستری های کرونایی را در سطح استان کردستان داشته ایم.
 
انتهای پیام


برچسب ها :

توزیع بسته کمک مومنانهکردستانسردار حسینی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی