سه شنبه 23 دی 1399 / 19:51|کد خبر : 4179|گروه : سياسي

با حضور سردار حسینی؛

آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بانه برگزار شد

آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بانه برگزار شد

پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و دیگر مسوولان مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه بانه برگزار شد.

به گزارش آربابا خبر ، در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بانه سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ،ضمن قدردانی از حضور حاضرین در این مراسم اظهار کرد: انقلاب مردمی ایران بر پایه سه عنصر خدامحوری، دین ، رهبری و مردم به پیروزی رسید و شکل گرفت، مردم در کنار رهبری هیچ گاه از  اعتماد به خداوند دست نکشیدند و حوادثی که در طول چهل سال گذشته اتفاق افتاد با کسب تجربیات بسیاری پست سر گذاشته شد.
 
 
وی افزود: امروزه ایران یک کشور مستقل پیشرفته، آزاد و اثرگذار در منطقه و یک تکیه‌گاه بزرگی برای آزادی‌خواهان جهان است که تشنه عدالت هستند و ما شاهد شکل‌گیری هسته‌های عدالت خواهی بعد از وقوع انقلاب اسلامی بودیم که در خیلی از نقاط مختلف این هسته ها و نهضت های انقلابی به ثمر رسیده اند.
 
 
سردار حسینی با اشاره به تبدیل شدن ایران به کشور قدرتمند در منطقه عنوان کرد: طبیعی است که وقتی کشوری به استقلال کامل رسیده باشد و پیشرفت‌های زیادی را کسب کرده است دشمنان زیادی با توطئه‌ها و صرف هزینه های بالا در پی نابودی آن باشد دشمنان بزرگ در پی دشمنی با ملت و کشور و رهبری و اهداف بزرگ هستند ، چرا که این اتفاق منافع استکباری آنها را به خطر انداخته است.
 
 
وی بیان کرد: کشورهایی که تحت استعمار بودند و امکانات تجهیزات خود نتوانسته استفاده کنند به یک نتیجه کلی رسیدند که باید در مقابل دشمنان ایستاد و از نمونه های آن قرار گرفتن محورهای مقاومت در مقابل محورهای استکباری که این نوع جبهه ، جبهه حق علیه باطل است.
 
 
وی با اشاره به رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: شهید سلیمانی یک نهضت بزرگ را در منطقه شکل داد و شکست بزرگی را نصیب دشمنان نمود دشمنان هزینه‌های میلیارد دلاری کرده بودند تا به سوریه و عراق و لبنان و یمن سیطره پیدا کنند و شکست خوردند و ما نیز شهدای عزیزی همچون شهید سلیمانی را داشتیم که در این مسیر جانش را فدا کردند.
 
 
سردار حسینی با اشاره به اینکه ملت ایران در برابر همه تحریم‌ها و فشارهای دشمن مقاومت کردند خاطرنشان کرد: مردم ایران در برابر تحریم‌ها، فشارها، ترفندها ،توطئه‌های دشمن مقاومت کردند، اما سر تسلیم فرود نیاوردند، از جان و مال خود گذشتند اما از مسیر انقلاب عقب‌نشینی نکردند و نظام و رهبری را تنها نگذاشتند و با پیشرفت ها از این پیچ تاریخی در حال عبور هستند ،لذا باید مسئولین نیز با جهادی عمل کردن و انقلابی بودن در مسیر خدمت به مردم قدم بردارند.
 
 
سردار حسینی با اشاره به تکریم و تودیع فرماندهان سپاه بانه اظهار کرد: از خدمات سرهنگ فرهاد ولادی فرمانده سپاه بانه تقدیر و تشکر میکنم و برای امیر عباس امری فرمانده جدید سپاه شهرستان بانه در این سنگر و در راه خدمت رسانی به مردم شهید پرور شهرستان آرزوی موفقیت دارم 
 
 
در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سرهنگ پاسدار فرهاد ولادی تقدیر و سرهنگ پاسدار امیر عباس امری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان بانه معرفی شد.
 
 
انتهای پیام


برچسب ها :

تودیع و معارفه فرماندهان سپاه بانهسردار حسینی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی