دوشنبه 9 آذر 1394 / 07:09|کد خبر : 418|گروه : اجتماعي

فال روز دوشنبه 9 آذر 1394

فال روز دوشنبه 9 آذر 1394

برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز دوشنبه 9 آذر ماه 1394 فال روزانه سایت آرباباخبر را بخوانید.

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 9 آذر 1394 ، فال روزانه ، فال امروز 9 آذر 94

- فال روزانه در روز 9 آذر 1394 برای متولدین فروردین ماه

وضعیت مالی شما در حال تبدیل شدن به یک موضوع جدی است و شما بلاخره قادر هستید که درباره این وضعیت فکری بکنید چرا که مریخ جنگ جو در دومین خانه از "پول" شما قرار دارد. اما فقط نیات خوب برای درست کردن این وضعیت کافی نیستند. به راه حل‌های ساده خود اکتفا نکنید چرا که ممکن است آنها مبتنی بر رویا و تصورات ایده آل گرایانه شما باشد. در عوض برنامه استوار و پایداری طرح ریزی کنید و بعد به خودتان فرصت کافی بدهید تا به نتیجه مطلوبی که در جست و جوی آن بودید برسید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 9 آذر 1394 ، فال امروز 9 آذر 94 ، فال ماه تولد

- فال روزانه در روز 9 آذر 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما کارهای تحقیقاتی خیلی کمی برای انجام دادن دارید، چراکه بررسی کردن تمام وقایع را در دستور کار خود ندارید. یک نفر از شما انتظار دارد زودتر تصمیم بگیرید، اما تا موقعی که نفهمیده‌اید واقعاً چه پیش امده در برابر این فشار تسلیم نشوید. صبور باشید و به هرجا که حِس‌تان شما را هدایت می‌کنید بروید. فراموش نکنید که حتی کوچکترین و کم اهمیت ترین جزئیات می‌تواند چیز مهمی‌باشد که که شما به آموختنش نیاز دارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 9 آذر 1394 ، فال ماه تولد ، فال نمناک

- فال روزانه در روز 9 آذر 1394 برای متولدین خرداد ماه

 اگر شما فکر می‌کنید خلاقیتتان کور شده است، سعی نکنید با آن مبارزه کنید برای اینکه عطارد برای شما محدودیت ایجاد کرده است و شما مجبورید خیلی آرام پیش بروید. چند نفس عمیق بکشید و مکانی خلوت بیابید که بتوانید در آنجا نسبت به کارآیی خودتان قضاوت کنید. وقتی که بفهمید نیازی ندارید که تلاش کنید تا بر دیگران تاثیر بگذارید، کارتان بسیار راحت‌تر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 9 آذر 1394 ، فال نمناک ، فال سایت نمناک

- فال روزانه در روز 9 آذر 1394 برای متولدین تیر ماه

شما احتمالا بسیار هیجان زده هستید چرا که می‌خواهید روزی سراسر تفریح و شادی داشته باشید و سعی می‌کنید که دیگران را کنترل کنید تا مانع  برنامه‌ها و نقشه‌ها اولیه  شما و خراب شدن آنها نشوند. متاسفانه،‌ کارهای زیادی در دست انجام داشتن شیوه مدیریتی مناسبی برای اکنون نیست. در عوض، شما باید بوسیله مثال‌های درست و قابل اعتماد خود اوضاع را هدایت کنید و زمانی را هم برای لذت بردن از زندگی برای خود بگذارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 9 آذر 1394 ، فال سایت نمناک ، فال دوشنبه 9 آذر94

- فال روزانه در روز 9 آذر 1394 برای متولدین مرداد ماه

 وقتی که مسائل قدیمی با حوادث زمان حال یکسان و یک شکل می‌شوند، این مسائل کهنه دوباره سر برمی‌آورند، اما اگر در لحظه حال تشدید نشوند و خیلی متفاوت باشند ایجاد ناراحتی و عقده روحی نخواهند کرد. اگر شما نمی‌توانید یک خاطره ناراحت کننده را از ذهنتان پاک کنید، سرکوب کردن آن فقط قدرت بیشتری بهتان می‌دهد. فقط خاطره خود را با هر کسی که بهش رسیدید مطرح نکنید؛ قبل از اینکه سفره دل خود را باز کنید یک فرد قابل اعتماد پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 9 آذر 1394 ، فال دوشنبه 9 آذر94 ، فال

- فال روزانه در روز 9 آذر 1394 برای متولدین شهریور ماه

 افراد با ظواهر خوب در اطراف شما زیاد هستند اما اکثر آنان تنها ظواهر خوبی دارند، مراقب رفتار آنان باشید. به تازگی نیز با شخص یا اشخاص جدیدی آشنا شده اید تا به این اشخاص اطمینان کامل پیدا نکرده اید مسائل زندگی تان را با آنها مطرح نسازید. شما سهوا به افرادی علاقه مند می‌شوید که تنها باعث جنگ بین شما و هیجانات داخلی تان می‌شوند. بهتر است راه حلی را بیندیشید تا مانع شما شود که به افراد دیگر سهوا علاقه مند نشوید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 9 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 9 آذر 1394 برای متولدین مهر ماه

 حالا که ماه دوباره به نشانه اشک بار شما بازگشته است، شما بیش از اندازه حساس شده‌اید. اما تا موقعی که می‌توانید احساسات خود را مدیریت کنید، لزومی ندارد برنامه‌های خود را به تاخیر بیندازید. اهمیت دادن به احساسات خود بدون اینکه تسلیمشان بشوید با انکار کردن آنها کاملاً فرق می‌کند. پنهان کردن حقیقت از خود خوشبختی نمی‌آورد، این کار فقط نشان دهنده جهل و نادانی نیست.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 9 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 9 آذر 1394 برای متولدین آبان ماه

 یکی از افرادی که با شما رابطه نزدیکی دارد امروز از دادن اطلاعات مهمی به شما امتناع می‌کند. شما می‌دانید که چیزی را از دست داده‌اید و تلاش می کنید حقیقت را بفهمید. متأسفانه خط مشی شما زیاد مناسب نیست، برای اینکه ممکن است در آینده موثر واقع نشود. باید ابتدا در مورد نیازهای خودتان را بشناسید تا شاید بتوانید بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید اطلاعات به دست بیاورید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 9 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 9 آذر 1394 برای متولدین آذر ماه

شما احتمالا قادرید که بحرانی که در حال بوجود آمدن است را احساس کنید، حتی اگرآنها در ظاهر خوب و عالی بنظر برسند. با وجود اینکه شما بهترین کاری که می‌توانید را می‌کنید تا از آن پیشگیری کنید، اما این یک آزمایش نهایی است. نیروی غریزی‌تان به شما می‌گوید که عقب نشینی کنید،‌ اما احتمالا شما در یک جواب فعالانه‌ای پیشنهاد را ریشخند می‌کنید. همچنانکه مسئولیت شما می‌تواند راه ناپدید شده زندگی شما را مشخص کند. امروز زیاد به خود مغرور نشوید که ممکن است این اتفاق خوشایند برای‌تان نیفتد. در عوض، به آنها به عنوان بخشی از یک تغییر طولانی مدت در جریانات زندگی تان نگاه کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 9 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 9 آذر 1394 برای متولدین دی ماه

 اگر امروز یک اتفاق محدودیت‌هایتان را به یادتان آورد، تسلیم نشده و به خودتان شک نکنید. در هر صورت ترس‌های قدیمی شما لزوما هیچ ارتباطی با موقعیت اخیرتان ندارند. ولی عصبانیت و نگرانی خود را پنهان نکنید، وگرنه شدت آن بیشتر می‌شود. یکی از دوستان صمیمی‌ و یا یکی از همکاران را پیدا کرده و بدون اینکه ازش خجالت بکشید با او دردل کرده و از نگرانی‌هایتان حرف بزنید. این صحبت‌ها باعث می‌شود نگرش‌های منفی‌تان قبل از اینکه در آینده برایتان دردساز شوند، از بین بروند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 9 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 9 آذر 1394 برای متولدین بهمن ماه

امروز حتی اگر شما کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینکه به فکر فرار کردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، در حالی که وظایفتان را انجام می‌دهید فقط سعی کنید که از انجام دادنشان لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 9 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 9 آذر 1394 برای متولدین اسفند ماه

 شما در محل کار تقریبا خوش بین هستید، اما همیشه و همه جا نمی‌توانید این خصلت را داشته باشید. شاید امروز نسبت به کسانی که زیاد با شما همکاری نمی‌کنند خشمگین شوید. به حس‌های منفی خود بها ندهید؛ اطرافیان شما بیشتر از قبل ازتان حمایت می‌کنند، پس پیشنهاداتی که به شما می‌دهند را قبول کنید و برنامه‌های خود را به پیش ببرید.



برچسب ها :

فال روزانهدوشنبهآذرماه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی