پنجشنبه 2 بهمن 1399 / 01:17|کد خبر : 4196|گروه : اقتصادي

مسوول سازمان بسیج سازندگی کشور؛

سردار زهرایی: تولیدکنندگان سربازان دفاع مقدس نوین هستند

سردار زهرایی: تولیدکنندگان سربازان دفاع مقدس نوین هستند

مسوول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: کسانی که به چرخه تولید کمک می‌کنند و گروه‌های جهادی سربازان اصلی در دفاع مقدس نوین هستند و ما سپاهیان تدارکات پشت صحنه را فراهم می‌کنیم.

به گزارش آربابا خبر ، سردار محمد زهرایی روز چهارشنبه در نشست انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: گام دوم انقلاب گام خارج شدن از آزمون و خطای گام اول است و کار هدفمند و بسترسازی برای تمدن نوین اسلامی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خیمه انقلاب از ۲ قائم شامل رهبر معظم انقلاب و مردم تشکیل شده است که این ۲ با کنار هم قرار گرفتن به پایداری و موفقیت انقلاب کمک می‌کنند  اضافه کرد: هر جا مسوولین در کنار مردم قرار گرفتند موفق بوده‌اند و دشمن به دنبال این است که یکی از قائمه‌ها بزند و یا بین انان فاصله بیاندازد.

مسوول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه ایجاد ابهام و تبلیغ ناکارآمدی نظام در همین راستا در پیش گرفته است افزود: هم جبهه حق و هم جبهه استکبار به مولفه مردم و اثرگذاری آن در قوی شدن یک نظام پی برده‌اند.

سردار زهرایی با اشاره به تفاهم‌نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد امام راحل گفت: بسیج بزرگترین شبکه مویرگی در دنیا است و می‌توانیم از ظرفیت‌های نامتناهی بسیج برای اشتغالزایی بهره بگیریم.

در این نشست تفاهم نامه‌ای میان بسیج سازندگی سپاه و معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا شد که شامل ۱۰ بند است و بر اساس آن این ۲ نهاد برای اشتغالزایی در استان کردستان تلاش می‌کنند. این تفاهم نامه در هشت استان دیگر هم امضا شده است.

انتهای پیام /



برچسب ها :

بسیج سازندگیتمدن نوین اسلامیتفاهم نامهکمیته امدادسردار زهرایی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی