پنجشنبه 2 بهمن 1399 / 01:24|کد خبر : 4197|گروه : اجتماعي

سرپرست شهرداری بانه؛

واحدهای فنی و برف روبی شهرداری اقدامات لازم را آغاز کرده اند

واحدهای فنی و برف روبی شهرداری اقدامات لازم را آغاز کرده اند

سرپرست شهرداری بانه گفت: با آغاز بارش برف و سفیدپوش شدن دوباره سیمای شهر بانه، واحدهای فنی و برف روبی شهرداری، با آماده باش کامل، از عصر دیروز فعالیت خود را آغاز کرده اند.

به گزارش آربابا خبر ؛سرپرست شهرداری و رئیس ستاد برف روبی شهرداری بانه با اعلام فراهم بودن تمامی تمهیدات لازم برای برف روبی و رویارویی با شرایط نامساعد جوی، سرما و یخبندان، از فعالیت ۲۰ دستگاه ماشین آلات مختلف در قالب ستاد برف‌روبی خبر داد.
 
سروه_قادرخانزاده این ماشین آلات را شامل خودروهای سنگین تیغه دار، گریدر، لودر، بیل مکانیکی، رنو میدلام نمک پاش اتوماتیک، و همچنین ۷ دستگاه ماشین آلات اجاره‌ای شامل لودر و گریدر ذکر کرد.
 
قادرخانزاده با قدردانی از همکاری و همدلی شهروندان با عوامل و اکیپ های شهرداری، با اشاره به آغاز بارش برف زمستانی از عصر دیروز، از شهروندان خواست به منظور تسریع و تسهیل در خدمات‌رسانی و برف روبی معابر و محله های شهر، از پارک خودروها در حاشیه خیابان‌ها و پیاده‌روها خودداری کنند.
 
وی از شهروندان خواست: در صورت نیاز، به طور شبانه روزی از پارکینگ های عمومی آفتاب درخشان و بهشت بانه برای پارک خودرو‌های خود استفاده نمایند.
 
انتهای پیام /


برچسب ها :

ستاد برف روبیپارک خودروسرما و یخبندانماشین آلاتسرپرست شهرداری بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی