جمعه 3 بهمن 1399 / 13:16|کد خبر : 4201|گروه : اجتماعي

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

مردم از هر گونه مسافرت غیرضروری خودداری کنند/ تلاش راهدارن برای بازگشایی 50 راه روستایی

مردم از هر گونه مسافرت غیرضروری خودداری کنند/ تلاش راهدارن برای بازگشایی 50 راه روستایی

محمدراشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با تلاش راهداران در روز گذشته و بازگشایی راه ارتباطی 100 روستا‌ اما راه ارتباطی 50 روستای دیگر همچنان بسته است.

محمد راشد مدرس گرجی در گفتگو با خبرنگار آربابا خبر اظهار داشت: با شروع بارش برف در استان کردستان ازصبح روز گذشته راه ارتباطی 170 روستا به علت بارش شدید برف و کولاک مسدود شده بود که راهداران توانستند تا شب گذشته مسیر ارتباطی 100 روستا را بازگشایی کنند و در تلاشند تا راه ارتباطی 50 روستای دیگر که همچنان بسته می باشد, باز شود.
 
 
 
وی در ادامه عنوان داشت: راهداری استان با 600 نفر پرسنل و بالغ بر 500 دستگاه ماشین آلات در قالب 40 اکیپ در حالت آماده باش در سطح استان قرار دارند که 350 نفر از راهداران خدوم توانسته اند در 48 ساعت گذشته حدود 20 هزار کیلو متر برف روبی در جاده های استان را انجام دهند.
 
 
 
مدرس گرجی افزود: از مردم  درخواست می کنیم که در روزهای برفی از انجام مسافرت های غیر ضروری خودداری  کنند و در صورت ضرورت به مسافران  تاکید  می نمایم که هنگام سفر تجهیزات ایمنی خصوصا زنجیر چرغ را به همراه خود داشته باشند چرا که گردنه های استان در اواخر شب و اولیل صبح  در حالت شدید یخ زدگی قرار دارند.
 
 
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اعلام شماره تماس 141 از مسافرینی که در جادها در تردد هستند خواست تا در صورت هر گونه مشکلی با راهدارانی که به صورت 24 ساعت آماده خدمت رسانی هستند برای دریافت هر گونه کمکی در تماس باشند.
 
 
 
انتهای پیام/


برچسب ها :

جادهبرف روبیمسافرت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی