شنبه 4 بهمن 1399 / 06:05|کد خبر : 4203|گروه : اجتماعي

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان؛

۵۲ جایگاه‌ CNG کردستان دارای گواهینامه سلامت هستند

۵۲ جایگاه‌ CNG کردستان دارای گواهینامه سلامت هستند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: ۹۵ درصد جایگاه‌های CNG استان استاندارد سازی و۵۲ جایگاه نیز موفق به کسب گواهینامه سلامت شدند.

عبدالله گیتی منش در گفت و گو با آربابا خبر اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان، کاهش خطرات احتمالی در جایگاه‌ها و هزینه‌ها، نگهداری مطلوب و تعمیرات به موقع قطعات و تجهیزات مورد استفاده در جایگاه‌های سی‌ان‌جی است.
 
وی گفت: با پیگیری های به عمل آمده پروسه استاندارد سازی ۵۲ جایگاه سی ان جی موفق به اخذ تاییدیه بازرسی ادواری از سازمان ملی موفق به کسب گواهینامه استاندارد شده است.
 
گیتی منش افزود: کارشناسان شرکت استاندارد سازی در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی و تحقق حقوق شهروندی، نظارت و بازرسی‌ها به صورت دوره‌ای از جایگاه‌ها بازدید ونسبت به رفع نواقص و موارد پر خطر اقدام می‌کنند.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به فعال بودن ۳۳۲ نازل در جایگاه‌های سی ان جی استان اشاره کرد و یادآور شد: ۵۲ جایگاه که موفق کسب گواهینامه استاندارد شدند، روزانه ۴۴۵ هزار متر مکعب سی ان جی به شهروندان ارائه خدمات رسانی می کنند.
 
وی گفت: به دلیل شرایط کوهستانی بودن استان تلاش شرکت و استفاده کامل جایگاه ها منطقه، کالیبراسیون دیسپنسرهای همه ۵۲ باب جایگاه استان انجام و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد دریافت شده است.
 
گیتی منش گفت: طی برنامه زمان بندی شده توسط این شرکت و اداره استاندارد استان مقرر گردید جایگاه های که مشمول تست مخازن می باشند تا پایان ۹۹ انجام شود
 
انتهای پیام /


برچسب ها :

جایگاه سوختcNGمخازنشرایط کوهستانیمدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان؛

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی