شنبه 4 بهمن 1399 / 14:39|کد خبر : 4205|گروه : فرهنگي

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

حاج قاسم بهترین الگوی انقلابی برای یک خبرنگار است /عملیات پیش دستانه اصحاب رسانه عامل پیروزی جنگ فرهنگی

حاج قاسم بهترین الگوی انقلابی برای یک خبرنگار است /عملیات پیش دستانه اصحاب رسانه عامل پیروزی جنگ فرهنگی

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز عملیات پیش دستانه در جنگ فرهنگی برجسته و عامل پیروزی است که اصحاب رسانه  این امکان  را دارند که با سرعت، دقت، صحت و اثر گذاری و همراه سازی مخاطبین  پیروز این میدان باشند

به گزارش آربابا خبر ، سردار سید صادق حسینی صبح امروز درمراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر و اولین جشنواره مکتب حاج قاسم سلیمانی که در سالن پیامبراعظم استانداری کردستان برگزار شد، با تقدیر از حضور همه خبرنگاران در این جشنواره اظهار داشت: خبرنگار با امکانات و ابزاری که در اختیار دارد می تواند در تعمیق و گسترش انقلاب اسلامی و ارزش های  این انقلاب سهم اثر گذار و محوری دارند.
 
وی گفت: دشمن در جنگ های مختلف از جمله جنگ سخت و تحریم ها از ملت ایران شکست خورده است و تلاش می کند تا در جنگ نرم مردم این انقلاب را به زانو در آورد که مانند همیشه در این مبارزه هم اصحاب رسانه این انقلاب بلا شک با داشتن فکر، نبوغ و قلم پیروز میدان خواهد بود.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: امروز عملیات پیشدستانه در جنگ فرهنگی برجسته و عامل پیروزی است که اصحاب رسانه  این امکان  را دارند که با سرعت، دقت، صحت و اثر گذاری و همراه سازی مخاطبین  پیروز این میدان باشند.
 
سردار حسینی با اشاره به اینکه امروز توپخانه دشمن در هر کوچه و بازار وکوی و محله ای و هر خانه ای از کشورمان وجود دارد افزود:جمع کردن دشمن از این نقاط  تنها بوسیله اصحاب رسانه و قدرت فکری آنها انجام می گیرد.
 
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان افزود:حاج قاسم سلیمانی در راه این انقلاب جهاد اکبر و جهاد اصغر را به سرانجام رساند و به عنوان زینت ولایت و مملکت درخشید که جا دارد اصحاب رسانه و صاحبان قلم این شهید بزرگوار را الگوی کاری خود قرار دهند.
 
وی تصریح کرد:  ترامپ و دوستانش برای همیشه مردند اما حاج قاسم و مکتب این شهید  برای همیشه در  تاریخ این انقلاب زنده خواهد ماند چرا که  او با نبرد بر حق خود دشمن را وادار به عقب نشینی کرد و این امر نشانه ی قدرت مقاومت فعال ماست که با وجود مقاومت و تلاش جهادی همیشه پیروز میدان بوده ایم.
 
سردار حسینی گفت: مردمان این انقلاب در فضای فعلی جامعه سختی‌ها را پشت سر گذاشتند، تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردند تا بتوانند در این جنگ فرهنگی اقتصادی نیز پیروز میدان باشند.
 
وی گفت: تجربیات گذشته این درس را به ما داده که با استفاده از توان و بهره برداری از ظرفیت نخبگان کشور، در سایه ی قدرتمندانه رهبری استفاده کنیم و غرب را برای همیشه به دست فراموشی بسپاریم .
 
سردار حسینی در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن  دو موضوع انقلابی  افزود: تکلیف اصحاب رسانه این است که با نزدیک شدن به دهه انقلاب اسلامی و تبیین گام دوم انقلاب، استقلال، آزادی و دستاوردهای انقلاب اسلامی  را برای مردم  روشن و آشکار سازند.
 
وی افزود: در ماه های آینده، مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات ریاست جمهوری باید مد نظر اصحاب رسانه باشد تا دشمن نتواند بر علیه ما وارد عمل شود.
 
 
حسینی عنوان کرد: دولت متکی به نخبگان کشور و امکانات کشور است و باید روی کار بیاید و تفکر غربی‌ها رخت بربندد چرا که رسالت ما دفاع از استقلال کشور است.
 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شرایط  کرونایی همه جهان را درگیر خود کرده است اما آنچه به خوبی مشخص است جهاد همگانی کشور ما بود که شرایط را تغییر داد آنچنان که از شرایط قرمز خارج شدیم و تعداد مرگ و میرهای ما به برکت روح حاج قاسم سلیمانی و اجرای طرح آن  از انگشتان دست هم کمتر شد.
 
سردارحسینی در ادامه به اقدامات سپاه بیت المقدس در استان پرداخت و عنوان داشت: در طرح شهید رهنمون تیمهای چشم پزشکی توانسته اند ۴ هزار و ۵۰۰ ویزیت رایگان و ۳۵۰۰ عینک رایگان و ۶۳ عمل جراحی رایگان را در هشت شهرستان انجام دهند.
 
وی در پایان به کشت دو هزار و ۱۰۰ هکتار از باغات استان در پایاب سد آزاد اشاره کرد و گفت: این اقدام گامی در جهت رفع بیکاری برای جوانان استان بوده است.
 
انتهای پیام


برچسب ها :

گام انقلابیرفع بیکاریجهادسردار حسینی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی